?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Янукович - НАТО

В случае (вероятного) непризнания результатов выборов Янукович получит официальный статус диктатора. Мало что с этим можно поделать, уже очень большая у процесса инерция. Я думаю и Янкеович уже своих мамлюков остановить не может.

Если это произойдет, сотрудничество НАТО с Януковичем станет практически невозможным, и не потому, что они такие принципиальные. Просто сотрудничество хоть с одним диктатором делает невозможной нынешнюю политику внедрения демократии. В этом плане они должны поддерживать некий уровень пристойности из-за Западного общественного мнения.

Потому ничего кроме разговоров о туманном будущем ожидать не нужно. Плюс Россия. Это я по поводу очередного Осадчука.

Comments

( 19 comments — Leave a comment )
lena_ua_mk
Oct. 7th, 2012 07:24 am (UTC)
показалось что Вы между януковичем и НАТО знак равно поставили:)
atytarenko
Oct. 7th, 2012 04:16 pm (UTC)
его последняя фишка - шантажировать Россию НАТО.
(Deleted comment)
atytarenko
Oct. 7th, 2012 04:21 pm (UTC)
там нужно фильтровать базар, иногда он говорит информативные вещи. Хотя и работает агитатором.
(Deleted comment)
_zlyden_
Oct. 7th, 2012 08:16 am (UTC)
Так затем и закон о запрете пропаганды гомосексуализма проталкивается. Чтоб пояснять народу, мол, (извиняюсь за нецензурную, но необходимую лексику) не из-за диктатуры и коррупции евроинтеграция и вступление в НАТО накрываются известным место, а потому, что они там на бездуховном Западе все п...асы и хотят научить наших детей в жопу е.....ся, а мы им не пазволим и дадим атпор!
atytarenko
Oct. 7th, 2012 04:17 pm (UTC)
да нет, он с Обамой про НАТО говорил
uawarrior_south
Oct. 7th, 2012 09:29 am (UTC)
Вам нагадати Бахрейн? Як потопили революцію в крові демонстрантів кулеметними чергами - а потім султан Бахрейну, як злодій крася на неофіційну зустріч із Обамою?

І Обама потис цю руку - гроші не смердять...
Інша річ, що на наше щастя - у нас їх немає ні грошей, ні нафти.
Американці абсолютно прагматичні - і будують "демократію" в Сирії - а не в Саудівській Аравії, Кувейті чи Бахрейні.

З ВФЯ американці теж будуть співробітничати - щоб не дати росіянам козирів - теж чиста прагматика.

Україна залишилася сам на сам із Росією ще при Ющенку, фактично - і ніяких змін в цій західній політиці буферизації нашої держави заради стримування РФ - я на Заході не бачу.

Переконаєте, що неправий - погоджусь із задоволенням.

Edited at 2012-10-07 09:30 am (UTC)
emiliozk
Oct. 7th, 2012 11:06 am (UTC)
Ви поділяєте дуже поширений, але помилковий погляд на США, як на державу, яка діє суто прагматично й цинічно, розуміє тільки мову грошей, а всі високі ідеали, які вони сповідують- це блюзнірство й пропаганда. Насправді, це не так, хоча, звісно можна навести велику кількість прикладів, які начебто підтверджують ваш погляд. Але ці приклади- ексцеси, помилки або дії у ситуаціїї, коли вони змушені були обирати з двох зол менше. Загалом, американці дуже сильно відчувають свою місію- поширення демократії та свободи по всьому світу- й пишаються цим. Прикладів цьому море. Фактично існування сьогоденних демократій у Європі та Азії це результат або військової інтервенції США або інформаційної, диппломатичної та економічної допомоги.

Інша справа, що США може допомогти українцям вибороти свободу, але не буде це робити замість них. Мені часто випадає розмовляти з дуже демократичними українцями, які не бажають витратити 15 хвилин на те, щоб прийти й проголосувати на виборах і воліють, щоб їм свободу, "на блюдєчкє с голубой кайомочкой" принесли американські платникі податків або навіть американські морскі пехотинці, ризикуючи своїм життям. Так воно, звісно, не буде. Ніхто нас не звільнить окрім нас саміх. Але допоможуть, якщо побачать, що нам Віктор Федорович не подобається. Бо останнє не дуже очевидно з-за океану за рівня сьогодняшньої протестної активності.
uawarrior_south
Oct. 7th, 2012 12:56 pm (UTC)
Ви Бахрейн пропустили, і кілька тисяч трупів постріляних людей. І Саудівську Арабію - там теж такі речі трапляються.
Ви маєте знати термін - "наш сучий син" (даруйте так це звучить)- і хто його ввів. Добре хоч Хуссейна "продебажили" - але масовий геноцид курдів та шиїтів хімічною зброєю йому з рук зійшов. "Сучий син" із Іраку зробив помилку, - коли напав на Кувейт, на святиню нафтової демократії - а так жив би собі, як і кіллер із Бахрейну...

Поза ось цими "маленькими деталями" - я з Вами повністю згоден.

Добрі слова, добрі жести - але НІХТО не буде за нас воювати (див Грузію). Від США - лише хороші слова про демократію і кредити (із процентами! - а що в казку попали?).

Взагалі я їм вдячний, серйозно. Нам потрібна орієнтація на США ,але газ у нас - відмо звідки. Сподіваюся ВФЯ витримає російський тиск.

***

Ідеал - це Бог.
Ми всі - лише люди. Тому не варто ліпити ідолів із собі подібних. Це економічно невигідно, мовчу про релігійний аспект.

Edited at 2012-10-07 12:57 pm (UTC)
idan11
Oct. 8th, 2012 12:14 am (UTC)
Рекомендую дивитися трохи ширше на світ
В Бахрейні влада (суніти) постріляли "опозицію" (шиїти). Розказати Вам хто такі шиїти і де вони при владі чи сами пориєтеся в тирнеті?

Забудьте про США як рятівну паличку-виручалочку - в них є ВЛАСНІ інтереси і Україна тут збоку. Але в плані геополітики - трохи і Україна потрібна.
Прийміть як аксіому - в світі держав (особливо великих) немає друзів, а є лишень тимчасові союзники. Всіх інших використовують по потребі (як от зараз Україну в грі проти ЕС).
Навіщо Путін побудував газогони в Балтиці і хоче в Чорному морі?
Бо так сказали в ЕС - інакше Україна (читай США) візьме за горло в будь-який момент!
Чому ЄС (і тільки ЄС) пробує витягнути Юльку з буцегарні?
Бо вона заручилась підтримкою Ватикану (перед виборами), а Ватикан це ЄС (точніше Германія).
Аналогічно Грузія - поставили Міхо конси/респи, а злили деми. Бо їм друзі яких треба захищати зараз НЕ потрібні. На Кавказі скоро буде війна і втягуватися туди в них планів нема (судячи по всьому).

Це тільки деякі моменти, але якщо дивитися трохи далі ніж локальні новини - багато що стає на сої місця :)
uawarrior_south
Oct. 8th, 2012 12:17 pm (UTC)
Спасибі, кеп! -:)

Тільки про США забувати не можна - це єдиний впливовий союзник і остання більш-менш (все менш але ще) християнська країна.

Спиратися треба на Бога, серйозно.
Все решта лише фон.

atytarenko
Oct. 7th, 2012 04:18 pm (UTC)
США не есть НАТО, и НАТО не есть США. Это разные, хоть и родственные, вещи. Я говорю о НАТО.
uawarrior_south
Oct. 7th, 2012 05:27 pm (UTC)
На жаль - інакше було б більше шансів вступити на померанчевому іміджі. Але Франція і Німеччина нас бортонули, євродімакрати.

Прагматично ми повинні орієнтуватися на США і тільки на США.
ЄС - в геополітиці = 0 :(

Ми насправді багато чим зобов*язані США - але хлопці вони не-безпечні, можуть прагматично продати нас росіянам. Має бути ще і китайський вектор нашої політики, для страховки, мд.
atytarenko
Oct. 7th, 2012 05:43 pm (UTC)
Не нуль, зовсім не нуль. Вони просто діють інакше і прагматичніше, і більше враховують російський фактор. Насправді американсьека політика непередбачувана, і грунтується на некваліфікованих оцінках. Ми зобов'язані США, вірно, але розраховувати на них небезпечно. Згоден з Вами - можкть продати. Власне, вже продали - дали зелене світло Януковичу в 2010, грунтуючись на Ющенко і на невірних оцінках Стратфора. Китайський бізнес спробував Україну десь рук тому, пройшли через митницю і податкову, і втекли. Я знаю кілька випадків. Тобто з Китаєм при пацанах - пусте. А гроші там є (Білорусі дають, інвестиції+кредити - 25млрд), і зацікавленість є, бо Україна - це вхід нп європейські ринки. Але з зупиненням євроінтеграції.зацікавленість зникне.
uawarrior_south
Oct. 7th, 2012 05:56 pm (UTC)
Такий момент по США є - союзників вони не дуже цінують... Але Ви помітили що Ромні, як кадидат у президенти, - відвідав тільки дві європейські держави: Великобританію і Польщу (?!) Це насправді сигнал - як американський політикум оцінює Європу. Ми не можемо кидати орієнтацію на США, фактично безальтернативний вектор. Ніхто більше на Росію натиснути не може. З ними треба вести дуже серйозну роботу. Давно кажу, що треба лоббістська структура в США і залучати природніх канадців та американців українського походження до топ-еліти в Україні. Зварича чи можливо Еда Стельмаха http://uk.wikipedia.org/wiki/Стельмах_Едвард підняти до рівня замміністра зовнішніх справ чи й вище. За прихильність публіки та еліти в США та Канаді треба воювати не на життя, а на смерть - це питання може стати вирішальним для України в кількох варіантах майбутнього.

Edited at 2012-10-07 06:00 pm (UTC)
atytarenko
Oct. 7th, 2012 09:35 pm (UTC)
Вкликобританія - спілний ядерний потенціал, Польща - еміграція і католики, для мормона треба мати таку підтримку. В США і Канаді величезної шкоди завдає Ющенко, тут до людей масово ще не дойшло, а у канадійських "провідників" навіть є зв'язки з ПР. Запізнюємось.
(no subject) - nazavzhdy - Oct. 10th, 2012 04:22 pm (UTC) - Expand
atytarenko
Oct. 13th, 2012 06:15 am (UTC)
Так, але підгрунтям для позиції посольства був Ющенко, і та дурна баба від Стратфору, що написала буфім Тимошенко легше купити. Взагалі таке враження, що Стратфор починає мати проблеми.
( 19 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

October 2017
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek