?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Колєсніков закупив горезвісні "Хундаї" в Кореї, і отримав номінацію на інвестиційний провал року. Нормальна людина б померла від сорому, і сиділа б тихо. Але ми маємо справу з проФФєсіоналами. Тут все по іншому.
Отже, в Кореї закуплено Hyundai EMU, дивимось тут:
https://www.hyundai-rotem.co.kr/Eng/Business/Rail/Railroad/Product/rail_car02.asp , там і українські є.
Що таке EMU можна пересвідчитись, наприклад, тут:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_multiple_unit
Достатньо подивитись на картинки, щоб зрозуміти, що це не поїзди, а добре знані приміські електрички.
На швидкісні міжміські поїзди Hyundai можна подивитись тут:
https://www.hyundai-rotem.co.kr/Eng/Business/Rail/Railroad/Product/rail_car03.asp
Тепер спробуємо подумати, що станеться з електричкою, яку на високій швидкості ганяють по міжміських маршрутах, та ще й по непристосованих рейках? Правильно: вона швидко почне "сипатись", і згодом вийде з ладу. Що ми і маємо.
Без сумніву гроші за електрички заплачено як за поїзди.А чим Боря гірше від Юри, чому Бойку можна за стаціонарну шельфову платформу заплатити по ціні глибоководної плавучої, а Колєснікову - за електричку заплатити як за поїзд не можна? Він що, не з Партії Регіонів?
В радянській бюрократії було таке неписане правило: якщо сидиш по вуха в багні, то не жени хвилю. Але проФФєсіонали ще досі того не навчились, і лізуть з новою справою проти Тимошенко. Ні чим не кращою за всі попередні, бо меморандум з Кореєю Тимошенко підписувала на поїзди, а не на електрички замість поїздів.

Crosspost from atytarenko.dreamwidth.org

Comments

( 38 comments — Leave a comment )
livejournal
Dec. 22nd, 2012 07:45 pm (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User v_n_zb referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
idan11
Dec. 22nd, 2012 07:49 pm (UTC)
Хлопці повязані баблом (тобто криміналом на самих себе) по самі вуха.
Тепер їм "назад дороги нету" - "Или я её веду в ЗАГС (тобто "тримаю в тюрмі"), или она меня — к прокурору!"
atytarenko
Dec. 22nd, 2012 07:55 pm (UTC)
ага
idan11
Dec. 22nd, 2012 08:34 pm (UTC)
Там в мене є репост про петицію (ГосДума РФ).
Може таке ж і проти Янука розпочати?
atytarenko
Dec. 22nd, 2012 10:06 pm (UTC)
Sure
(Deleted comment)
livejournal
Dec. 22nd, 2012 08:40 pm (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User istyxx referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] "отака хундайня, малята": Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 22nd, 2012 08:53 pm (UTC)
Колєсніков купив... звичайні електрички (EMU) під виглядо
User yes1111 referenced to your post from Колєсніков купив... звичайні електрички (EMU) під виглядом швидкісних потягів! saying: [...] Originally posted by at Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
emiliozk
Dec. 22nd, 2012 10:54 pm (UTC)
Наскільки я пам*ятаю, Титмошенко підписувала меморандум, зобов*язуючиясь лише "вивчити питання". Тож нова спарва, така сама абсурдна як і всі інші.
atytarenko
Dec. 23rd, 2012 03:12 pm (UTC)
саме так.
livejournal
Dec. 22nd, 2012 11:11 pm (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User scaldir referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] нал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 22nd, 2012 11:32 pm (UTC)
"Електричка Колєснікова" замість швидкісного поїзда
User idan11 referenced to your post from "Електричка Колєснікова" замість швидкісного поїзда saying: [...] Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 23rd, 2012 05:39 am (UTC)
Колєсніков і електрички
User r_es referenced to your post from Колєсніков і електрички saying: [...] Originally posted by at Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 23rd, 2012 06:14 am (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User miracle_in_life referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] Хоть бы уже захлебнулись. Что ли. Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 23rd, 2012 09:30 am (UTC)
Так вот где собака порылась!
User carabaas referenced to your post from Так вот где собака порылась! saying: [...] вместо поездов были закуплены пригородные электрички. Ясное дело, по цене поездов...) Узнал ЗДЕСЬ [...]
livejournal
Dec. 23rd, 2012 10:16 am (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User zavrikoff referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 23rd, 2012 10:46 am (UTC)
годный пруф, не наебёшь не проживёшь
User mulioshka referenced to your post from годный пруф, не наебёшь не проживёшь saying: [...] Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
mulioshka
Dec. 23rd, 2012 11:14 am (UTC)
здається, що проблема виникла не з приводу вкрадених грошей, а з приводу дебільного керування рухом потягів, коли насувається льодяний дощь, ожеледь та налипання мокрого снігу, такі потяги повинні стояти тихенько в ДЕПО і не дурити людям голову. Самі себе виїбали й тепер шукають винних деінде. По наших рейках воно з трудом їде, а якщо б закупили той потяг, що смале 330 км за годину, всі наші рейки можна одразу на переплавку вантажити.

Корейці ще вибачаються перед цими підарасами, культурні хлопці



radutny
Dec. 23rd, 2012 01:40 pm (UTC)
Атож, їх слід випускати лише дочекавшись попутного вітру, сонячної літньої днини, під час відливу й виключно під керівництвом станційного лоцмана.
mulioshka
Dec. 23rd, 2012 01:57 pm (UTC)
так, тож ніжна вєсчь, розумна, розрахована на розумне керування, а не на безглузде мекання з екранів моніторів
atytarenko
Dec. 23rd, 2012 03:01 pm (UTC)
ну то треба думати, що купуєш. У нас в Канаді в льодовий дощ поїзди не зупиняються, в мокрий сніг також. А Хюндаї почали ламатись одразу, ще влітку. Бо це не поїзд дальнього слідування, а майже поїзд метро, такі ходять на одній з ліній в Сеулі, як з'ясувалось.
mulioshka
Dec. 23rd, 2012 03:18 pm (UTC)
бачили очі що купували їжте хочь повилазьте
no_ua
Dec. 23rd, 2012 12:06 pm (UTC)
Ваш пост було додано в ТОП української блогосфери від “Nародного Оглядача”. Ви можете прочитати його за адресою:
http://no.ua/blogs.php?id=270352
Александр Иванов
Dec. 24th, 2012 06:50 am (UTC)
Только хундаи закупили, видел где то в блогах инфу, от человека жившего в Корее ,что это пригородные электрички.
atytarenko
Dec. 24th, 2012 08:31 am (UTC)
Спасибо
livejournal
Dec. 24th, 2012 07:12 am (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User slavik9192 referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
livejournal
Dec. 24th, 2012 07:17 am (UTC)
Вишки Колєснікова на літеру "Х"
User endryx referenced to your post from Вишки Колєснікова на літеру "Х" saying: [...] Originally posted by at Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
tupolev95
Dec. 24th, 2012 07:59 am (UTC)
This new train features aerodynamic for winter temperatures of -40C.

Значить не від морозу ламаються :)

І не плутайте приміську електричку нашого зразка та "Електропоїзд". Що для Кореї "Приміське", те для нас швидкісне міжміське. В поданій Вами таблиці дохрена європейських швидкісних міжміських поїздів, той самий ІСЕ в Німеччині аж ніяк не приміський.

Електричка - то просто вид поїзду монолітного вигляду, де два локомотиви та додаткові пантографи і деякі вагони теж крутять колеса самі, а не там, де один локомотив та решта вагонів знеструмлені.

Інша справа, що ми звикли до електричок 70-х років, котрі їдуть 60 км/г.
atytarenko
Dec. 24th, 2012 08:31 am (UTC)
справа в тому, що українські Хюндаї не будувались для перевезень на кілька сотень км по не підготованій колії. Вони розраховані на зовсім інші режими навантажень, і цілком природньо розвалюються. В іншому блозі писали що саме ця модель в Сеулі використовується в метро. От і дивіться.
hansivblog
Dec. 24th, 2012 11:16 am (UTC)
> В іншому блозі писали що саме ця модель в Сеулі використовується в метро.

На паркані теж написано... Дуже хочу побачити метрополітен із допустимою шириною кузова 3,5 м та живленням 25кВ))
hansivblog
Dec. 24th, 2012 11:13 am (UTC)
Шановний авторе))) Як людина, яка все життя цікавиться залізницею, хтоів би внести деілька коректив у ваш пост.
Не фанат Хюндаїв (зовсім не фанат), але противник того, щоб бруд на них висмоктували з пальця, тим більше, що його і висмоктувати не треба, наче і так досить... Я не знаю, навіщо хтось поширює відверто неправдиві чутки, але вже як є, по інтернету ходить багато різної інформації, яка не відповідає дійсності.

Перше, наші Хюндаї HRCS2 - це справді EMU, _АЛЕ_ EMU це не приміська електричка, а це концепція організації тяги. Якщо перекласти це українською, то найбільш адекватним буде термін "електропоїзд з розподіленою тягою", що означає що певна кількість причіпних вагонів також працює на тягу. Зазвичай приміські потяги це EMU, завдяки їхнім динамічним характеристикам. Але більшість швидкісних потягів (не Хюндай, він там і близько не валявся, а ті котрі на 350 км/год) - це теж EMU, електропоїзди з розподіленою тягою.

Далі, максимальна експлуатаційна швидкість 160 км/год, конструкційна - 180 км/год. Ця умова не порушується. І рейки теж підготовлені, більше того "непідготовленість" рейок на рух при високих швидкостях впливала б, створюючи тряску аж до сходу, але не виводячи з ладу системи потяга.
________________________________________________________

Причин епічного провалу Хюндаїв декілька:
а) аврал при виробництві, внаслідок чого їх в Сеулі толком ніхто не тестив
б) аврал при запуску - ніхто толком їх не тестив і в нас, тоді як КВБЗшний потяг уже з півроку катають.
в) незрозуміло як складене ТЗ
г) погана звичка корейців підсовувати чорті-що (зараз Алма-Ата судиться із Ротемом з приводу глюків потягів метро)

Наслідок: незакрите обладнання під вагоном, занизьке розміщення кабелів та шлангів магістралей, вузький діапазон робочих напруг контактної мережі (от що-що в нас не пристосоване, так це підстанції живлення) і мінімальна температура роботи всього -30С.

Коротше. З технічної та організаційної сторони проекту "Хюндай" і так багато глюків, навіщо вигадувати нові?)))

Edited at 2012-12-24 11:15 am (UTC)
emiliozk
Dec. 24th, 2012 03:18 pm (UTC)
Автор блогу стверджує, що куплені поїзди використовуються у Кореї в якості приміських електричок. Ви, начебто, стверджуєте, що це не так. Але робите це якось не дуже впевнено. Отже, моє питання: чи можете ви стверджувати, що придбавні поїзди використовуються у Кореї у якості міжміських й навести відповідні пруфлінки?
hansivblog
Dec. 24th, 2012 03:40 pm (UTC)
Ви, до речі, в своєму пості не стверджували що вони експлуатуються як приміські, а апелювали до того що це EMU)) Цікаво, а ви можете дати пруфлінки?))

Щодо вашого запитання. Ви, здається, не розумієте, що залізнична техніка - це зазвичай кастомшоп, а не "одне й те саме скрізь". Придбані нами потяги сконструйовані спеціально на замовлення України, і не експлуатуються ні в Кореї, ні деінде. Ширина HRCS2 складає 3500 мм., тоді як в Південній Кореї європейської ширини колія та рухомий склад шириною близько 3м. (наприклад, http://en.wikipedia.org/wiki/Tilting_Train_Express)

emiliozk
Dec. 24th, 2012 04:20 pm (UTC)
Я у своєму пості нчого не стверджував, а лише запитував. З вашої відповіді можна зрозуміти, що придбані потяги є модифікацією (прилаштуванням до нашої ширини колії) якіхось аналогів. Цікаво, ці аналоги- приміські елетрички чи міжміські поїзди?
atytarenko
Dec. 24th, 2012 03:35 pm (UTC)
Підготовка рейок саме для швидкісного поїзду полягає, перш за все, у спрямленні кривих. Я не думаю, що це зроблено. В принципі чим більша кривизна, тим більше стомлівання конструктивних матеріалів, і тим швидче почне сипатись. Всі рейки закладались на 100км/год максимум, ще при СРСР. Тому, доречі, були і перші проблеми ще влітку. Компютер сприймав кпуті повороти як зупинки.
Ну а у приміських поїздів, звичайно, м'якіші характеристики, бо відстані невеликі, дільниці швидкісного руху короткі, рух без зупинок не протяжний, тощо. Тому мабуть і EMU - швидше розгін. Тобто модель не підходить в принципі.
Але є ще і д): я чув (але ще не перевірив) що в обмін на закупку саме цих потягів Колєсніков отримав від Хюндая ексклюзивні права на постачання їх продукції (включно з авто) в Україну.
hansivblog
Dec. 24th, 2012 03:47 pm (UTC)
> Підготовка рейок саме для швидкісного поїзду полягає, перш за все, у спрямленні кривих. Я не думаю, що це зроблено

За лінію на Донецьк не ручаюся, але лінії на Харків та Дніпро, на які "столичники" пускав покійний Кирпа, точно спрямлялися.

> Всі рейки закладались на 100км/год максимум, ще при СРСР

Якщо ви вважаєте, що у нас рейки без заміни лежать із часів СРСР, то це зовсім не так. Це перше, друге: нічні потяги високого класу на перегонах магістральних ліній розганяються до 120-130 км/год.

> Ну а у приміських поїздів, звичайно, м'якіші характеристики, бо відстані невеликі, дільниці швидкісного руху короткі, рух без зупинок не протяжний... Тому мабуть і EMU

Вважається, що навпаки часті зміни в динаміці потяга, а саме розгони-зупинки шкодять йому сильніше. А щодо EMU... Повторюю, моторвагонний рухомий склад це не лише приміські потяги. Ті самі високошвидкісні, в більшості своїй - EMU.
livejournal
Dec. 24th, 2012 12:13 pm (UTC)
Про Хюндай: парад вигадок
User hansivblog referenced to your post from Про Хюндай: парад вигадок saying: [...] а добре знані приміські електрички" Звідсіля http://atytarenko.livejournal.com/298164.html [...]
livejournal
Dec. 24th, 2012 01:41 pm (UTC)
Колесников закупал в Южной Корее пригородные электрич
User dm_dobriy referenced to your post from Колесников закупал в Южной Корее пригородные электрички Hyundai по цене скоростных поездов saying: [...] Оригинал взят у в Вишки Колєснікова на літеру "Х" [...]
( 38 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

May 2017
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek