?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Второпав

...кого мені нагадують рештки противсіхів: розбещеного і лінивого підлітка, десь 13-14 років, як на Америку чи Канаду. Хочуть, щоб все було тут і зараз, найкращої якості, нічого робити не хочуть, рук бруднити не хочуть, і реалії навколішньлго світу сприймають суто на дитячо-книжковому рівні. При цьому завжди в усіх їх негараздах винен хто завгодно крім них самих. Сперичатись тут сенсу нема, хто сперечався з підлітком це знає. Просто треба щоб він або вона подорослішала, і життя навчить.

У мене для них погані новини. Тієї України, в якій вони думають що вони живуть, ще немає. Нема ані громадянського суспільства, ані верховенства закону, ані свідомих виборців, ані демократії, ані мови, ані культури. Щоб її побудувати доведеться розгрібти дуже багато комуністичного бруду, і руки чистими в процесі не будуть. Якщо хочете тримати руки чистими - відійдіть в бік і не заважайте дорослим. Не влаштовуйте язицькі танці навколо багаття з приводу кожної цяточки бруду, що ви її побачили в процесі на халаті у санітарів. Ці танці і пляски лише допомогають ворогу. Вже нема ситуації, коли можна було бути третьою силою. Вже або ми, або вони. Нападаючи на опозицію ви допомагаєте Януковичу.

І тепер стосовно дискусії у моєму блозі щодо 28 трупів у териконах і заборони Ющенка копати далі у 2005 році. Відверто кажучи, я думаю, що це банальний тролінг. Попоїв, випив пІвкА, і пішов потролити юльків. Вони і повелись. День пройшов не дарма. "Жрать да піть, морду біть", десь так.
А по суті - Луценко працював в уряді, і вказівки Президента мав виконувати. Гримнути дверима і піти з уряду значило відкрити дорогу могильовим, арбузовим та захарченкам ще у 2006 році. Луценко цього не зробив, хоча б тому, що крім особистого чисоплюйства є ще і моральні зобов"язання перед Україною і тими, хто його обирав. Для дорослої людини тут нема предмету для обговорення. Для підлітка - є, поки він не зіткнувся з реальним життям. Потому все стане на місце.

Crosspost from atytarenko.dreamwidth.org

Comments

( 192 comments — Leave a comment )
(Deleted comment)
ex_gordon69
Jan. 25th, 2013 09:35 pm (UTC)
А нахрен он вообще шел на эту должность?

Просто выполнять указания может любой имбецил с Даунбаса, что нынешняя власть прекрасно показывает.

В США например чиновники если с чем то несогласны то уходят, а не лепят отмазки мол ежели я уйду то планета остановится..

Детский сад какой то...
(Deleted comment)
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 25th, 2013 09:46 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
ex_gordon69
Jan. 25th, 2013 09:44 pm (UTC)
Вообще что верно в Вашем посте так это то что государства Украины нет.
И вполне вероятно что нынешняя Украина исчезнет не только де факто, но и де юре.

Глубочайшая ошибка цепляться за территорию.

Люди на порядок важнее всяких разных шахт, черноземов, заводов и прочего прочего прочего.

Израиль территориально меньше Полтавской области на 20% и что с того?

Если от Украины отвалится непотреб Даунбас, отлично!
Пусть живут и радуются терриконовым пейзажем!

Если будет федерализация, это прекрасно!

Киев не будет сосать жизненную силу из народа!

И чем раньше это произойдет тем лучше для повышения качества людей во всех формах!

Много хуже если в таком дегенеративном виде Украина прозябнет еще лет 10-15.
Ведь как потом жить в новом дивном мире с роботами и киборгами совершенно непонятно... если вообще на этой территории будет жить сколько нибудь значащее по количеству население..
alex_from_kiev
Jan. 27th, 2013 08:08 am (UTC)
Украина имеет шанс вообще потерять государственность. Вас никто не будет спрашивать где границы проводить, никто не будет соцопросы проводить, поймите. И вас не оставят в покое даже если границы будут проведены и какая-то часть Украины останется Украиной. Бегство или игнорирование опасности это не метод борьбы с врагом. Если бы эти 20 лет которые были нам даны украинская власть построила украинское государство этих проблем бы не было.
Единственное что тут можно сделать - свернуть оккупационную власть и создать Украину, ну или прозябать под властью уголовников. Люди бегут в Киев или еще куда потому что дома жить невозможно. И они будут бежать куда угодно пока это так.
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 11:08 am (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 12:03 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 12:33 pm (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 01:02 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 01:25 pm (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 01:46 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 01:56 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 27th, 2013 10:27 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 12:43 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 01:21 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 01:31 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 08:59 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 10:14 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 10:28 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 10:36 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 11:10 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 11:21 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 11:37 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 11:59 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:11 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 12:20 am (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:37 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 10:33 am (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:48 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 09:36 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 09:38 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 10:03 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 30th, 2013 01:02 am (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 30th, 2013 04:00 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 30th, 2013 07:58 am (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 30th, 2013 08:10 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 12:22 am (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:40 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 10:40 am (UTC) - Expand
(no subject) - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:30 pm (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 01:49 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 01:28 pm (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 01:39 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 01:42 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 11:17 am (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 11:57 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 12:25 pm (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 12:35 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 12:43 pm (UTC) - Expand
(no subject) - alex_from_kiev - Jan. 27th, 2013 12:57 pm (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 01:15 pm (UTC) - Expand
Они были невооружены :) - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 04:36 pm (UTC) - Expand
irescha
Jan. 25th, 2013 10:15 pm (UTC)
Мне вся эта дискуссия у Вас в жж,Андрей,напоминает вот эту картинку...ищем одно,а получается совсем другое..



Ну причем здесь Луценко,Тимошенко и федерализация Украины?
Ладно,положим они были плохие,но неужели не понятно,что хороших там никогда не будет,если не будет ПОСТОЯННОГО контроля.Ни одно безобразие не было бы возможным (языковой закон,нарушение конституции,фальсификации на выборах и т.п) если бы на улицы выходили десятки тысяч.И где они,ну где они сейчас?
Вы что думаете,что отпадет "плохой" Донбасс и все наладится само собой?

Пора наконец понять главное,что в Украине три ветки власти: законодательная,исполнительная и судебная находятся в одних руках,и эти руки власть эту просто так не отдадут.Здесь возможен ТОЛЬКО силовой вариант.
А уж если ЭТО станет реальностью,то тогда он вообще на всех положит...
atytarenko
Jan. 25th, 2013 10:17 pm (UTC)
Прекрасно!
(no subject) - Мойдодыр Чуковский - Jan. 26th, 2013 07:38 pm (UTC) - Expand
ashnar_lynx
Jan. 25th, 2013 11:47 pm (UTC)
Чомусь всі забувають головного чистоплюя світової історії. Понтія Пілата. Наскільки я пам'ятаю, за те, що цей високоморальний римський чиновник хлопнув дверима і усунувся від рішення проблеми, його уже друге тисячоліття незлим тихим словом згадують.

Впору уже в церквах ставити ікону Пілата - яко покровителя всіх православних противсіхів, протиобохів та решти любителів умивати руки.
bardus
Jan. 26th, 2013 06:11 am (UTC)
Тому ще це міф
Ієшуа із Назарета був один із тисячі пророків, які були в той час. Яке було тоді діло Понтію Пілату до внутрішніх розборок серед іудеїв-фарисеїв, хочуть вибити хай вбивають.
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 26th, 2013 12:11 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - bardus - Jan. 26th, 2013 12:31 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 26th, 2013 12:43 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - bardus - Jan. 26th, 2013 07:46 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 26th, 2013 07:53 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 12:36 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 27th, 2013 07:15 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 27th, 2013 09:34 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 27th, 2013 10:23 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 12:58 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 01:27 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 09:41 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 09:54 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 10:17 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 10:33 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 10:43 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 11:20 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 11:25 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 28th, 2013 11:32 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 12:10 am (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:25 am (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 10:12 am (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 12:52 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 29th, 2013 09:25 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 29th, 2013 10:06 pm (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 30th, 2013 01:07 am (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 30th, 2013 04:13 am (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ex_gordon69 - Jan. 30th, 2013 07:53 am (UTC) - Expand
Re: Тому ще це міф - ashnar_lynx - Jan. 30th, 2013 08:01 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 26th, 2013 06:35 am (UTC) - Expand
livejournal
Jan. 26th, 2013 12:17 am (UTC)
Второпав
User diana_ledi referenced to your post from Второпав saying: [...] Оригинал взят у в Второпав [...]
bardus
Jan. 26th, 2013 06:07 am (UTC)
Вирішили стати міфологотворцем
"по суті - Луценко працював в уряді, і вказівки Президента мав виконувати. Гримнути дверима і піти з уряду значило відкрити дорогу могильовим, арбузовим та захарченкам ще у 2006 році. Луценко цього не зробив, хоча б тому, що крім особистого чисоплюйства є ще і моральні зобов"язання перед Україною і тими, хто його обирав. Для дорослої людини тут нема предмету для обговорення."

Не треба з нього робити просвітлену і трагічно благородну фігуру.
Хоча благородність з’являється тоді коли втрачати нічого...
Але тоді коли були сумніваюсь дуже сумніваюсь. Ти паче надавати рис благородного рицаря, який стояв на стражі.

Згоден йому сильно перепало, нехай буде здоровим!
atytarenko
Jan. 26th, 2013 06:39 am (UTC)
Re: Вирішили стати міфологотворцем
я цього і не роблю. Але він таки пробував щось робити (як умів), і не крав, що є вкрай нетиповим для українських чиновників. В цьому плані він дуже відрізняється від всіх інших міністрів МВС України.
emiliozk
Jan. 26th, 2013 06:57 am (UTC)
Здається, стартопік дає надто м*яку характеристику людей, які займаються цькуванням політв*язнів та вітають політині репресії. Ці людини- або тупе довірливе бидло, або негідтники. Остання категоря може вклдючти тих, хто робить це за грощі й/або тих, хто робить через садисткі схидьності. Любить спостерігати, як знущаються з людей. Особливо коли ці люди талановиті та успішні. Подібна мразь є соціальною опорою всіх диктатур.
atytarenko
Jan. 26th, 2013 07:36 am (UTC)
мене від цієї публіки просто нудить, але вони є. Декого я навіть знаю вже багато років. Хоча я схиляюсь до того, що це переважно це тролі. Полемізувати і щось доводити я їм більше не буду, це востаннє. Якщо навіть нині не пройняло, то просто нема сенсу.

Edited at 2013-01-26 07:38 am (UTC)
(no subject) - zinovius - Jan. 28th, 2013 12:11 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 28th, 2013 01:17 am (UTC) - Expand
zelopundr
Jan. 26th, 2013 09:08 am (UTC)
re *відкрити дорогу могильовим, арбузовим та захарченка
Так в украине януковичи-арбузовы неизбежны. Годом раньше годом позже, обязательно появятся. Как цирроз печени у алкоголика. Алконавт ,в в глубине души, понимает, что бухло его погубит. Так и тут, не слепые люди, видят, и выборы и судейских, и дворцы, но слишком велика привычка ругать власти исключительно на кухне, держать дулю в кармане и ничего не делать.
Кстати, алкоголики часто любят гневно указывать пальцем на какого нибудь из своих собутыльников, * ага вот он настоящий алкоголик , не то что я *. Так и тут, раз человек был во власти , то он априори во всем виноват, а, вот ,я не во власти и чистенький.

Идея , что я вот весь такой праведный, умею судить людей по гамбургскому счету, мои моральные качества настолько прекрасны, что в грязную политику я ни ногой, всегда приводит к диктаторам и тотальному беззаконию.
atytarenko
Jan. 26th, 2013 09:11 am (UTC)
Re: re *відкрити дорогу могильовим, арбузовим та захарчен
в общем да, согласен.
arfelio
Jan. 26th, 2013 09:20 am (UTC)
А мені здається саме підлітковість вбачати в звичайних людях зі всіма своїми недоліками і жагою до влади ідеальних політиків у вакуумі, що жити не можуть все про країну думають.
Що в КАнаді є політики які несуть щось таке сакральне людям чи вони такі звичайні люди?
atytarenko
Jan. 26th, 2013 09:33 am (UTC)
а де Ви знайшли, що я вважаю хоч когось з політиків ідеальним? Мене у політику взагалі не цікавить персоналія, мені важливо, що він чи вона на даний момент несе для України.
Стосовно Тимошенко - я абсолютно не сприймаю того, що з нею роблять, і не сприймаю тих, хто це сприймає спокійно. Але це до політики відношення не має. Це має відношення до суспільства.
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 09:42 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 26th, 2013 09:48 am (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 09:54 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 26th, 2013 10:07 am (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 10:10 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 26th, 2013 10:20 am (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 10:46 am (UTC) - Expand
Усьо будєт Данбас - concord25 - Jan. 26th, 2013 11:16 am (UTC) - Expand
Re: Усьо будєт Данбас - arfelio - Jan. 26th, 2013 11:33 am (UTC) - Expand
Re: Усьо будєт Данбас - zelopundr - Jan. 26th, 2013 12:03 pm (UTC) - Expand
Re: Усьо будєт Данбас - arfelio - Jan. 26th, 2013 12:13 pm (UTC) - Expand
Re: Усьо будєт Данбас - zelopundr - Jan. 26th, 2013 01:49 pm (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 12:07 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 12:32 pm (UTC) - Expand
(no subject) - tehnodrev - Jan. 26th, 2013 12:52 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 01:08 pm (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 12:54 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 01:22 pm (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 01:51 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 02:20 pm (UTC) - Expand
(no subject) - concord25 - Jan. 26th, 2013 02:23 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 02:29 pm (UTC) - Expand
(no subject) - concord25 - Jan. 26th, 2013 02:34 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 02:39 pm (UTC) - Expand
(no subject) - concord25 - Jan. 26th, 2013 02:54 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 02:56 pm (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 12:20 am (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 02:47 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 26th, 2013 02:52 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 04:43 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 05:28 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 09:23 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
(no subject) - emiliozk - Jan. 26th, 2013 10:06 pm (UTC) - Expand
(no subject) - arfelio - Jan. 27th, 2013 09:36 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 26th, 2013 07:58 pm (UTC) - Expand
(no subject) - zinovius - Jan. 28th, 2013 12:04 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 28th, 2013 01:20 am (UTC) - Expand
livejournal
Jan. 26th, 2013 04:37 pm (UTC)
Сильные люди
User poyeliku referenced to your post from Сильные люди saying: [...] , иначе без такого рода подзарядки своих собственных сил этой стране не устоять: К  Андрею [...]
zelopundr
Jan. 26th, 2013 04:54 pm (UTC)
Вообще, выходит показательная ситуация с этими трупами. Это же массовые убийства, но это никому не интересно, обсуждаются моральные качества луценко.
Вот интересно, обнаружение 30 трупов, это достаточный повод для благородных высокоморальных людей организоваться? Наверное нет, ведь те убитые люди, врядли были достаточно высокоморальными, чтоб ради них хай поднимать.

Короче, все просто, переводим стрелки с проблемы на личные качества и все проблемы нет. Полемика О!
atytarenko
Jan. 26th, 2013 07:56 pm (UTC)
Да
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 12:22 am (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 28th, 2013 12:34 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 12:39 am (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 28th, 2013 01:00 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 08:49 am (UTC) - Expand
(no subject) - concord25 - Jan. 28th, 2013 09:09 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 30th, 2013 09:47 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 30th, 2013 09:58 am (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 28th, 2013 10:06 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 30th, 2013 09:33 am (UTC) - Expand
(no subject) - zelopundr - Jan. 28th, 2013 10:20 am (UTC) - Expand
(no subject) - zelopundr - Jan. 28th, 2013 09:39 am (UTC) - Expand
zinovius
Jan. 28th, 2013 12:00 am (UTC)
Однак, нічого не заважало Луцику займатися дешевою фрондою перед телекамерами, коли він навіть, наче істерична дамочка, піднявся і пішов з наради. А тут, бачите, не зміг відмовитися, мав виконувати вказівки.
Блін, а якщо б Ющенко приказав застрелити когось, чи застрелитися? Луц також не зміг би відмовити свому президенту? та не смішіть мої сандалі...

В випадку злочинних наказів варто просто сказати- пишіть, Вікторе Ондрійовичу вашу вказівку на паперусі, бо я потім нікому не докажу, що ви усно мені щось там розпоряжалися.

Одним словом, мені смішно від цих видумок.
atytarenko
Jan. 28th, 2013 01:21 am (UTC)
дурниця це. Коли Вам не подобається, що робить бос Ви звільняєтесь?
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 08:58 am (UTC) - Expand
(no subject) - ex_gordon69 - Jan. 28th, 2013 10:20 pm (UTC) - Expand
(no subject) - zinovius - Feb. 3rd, 2013 01:17 pm (UTC) - Expand
gloria_ma
Jan. 28th, 2013 12:25 am (UTC)
А от цікаво, Віктора Андрійовича юльки теж виправдовують під цим соусом - що все могло бути гірше ще з 2006 року?
І так само пристрастно захищають його від вогню критики, криючи критиканів презирством і некрасивими епітетами?

atytarenko
Jan. 28th, 2013 01:25 am (UTC)
А зрадник тут до чого? Саме завдяки йому могло бути багато гірше багато раніше. Си не він взяв у Ахметова гроші влітку 2006?
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 08:33 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 28th, 2013 08:38 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 08:56 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 28th, 2013 09:10 am (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 12:04 pm (UTC) - Expand
gloria_ma
Jan. 28th, 2013 12:42 am (UTC)
Луценко цього не зробив, хоча б тому, що крім особистого чисоплюйства є ще і моральні зобов"язання перед Україною і тими, хто його обирав.
-----------------------
Утром мажу бутерброд —

Сразу мысль: а как народ?

И икра не лезет в горло,

И компот не льется в рот!

Ночью встану у окна

И стою всю ночь без сна —

Все волнуюсь об Расее,

Как там, бедная, она? (с)

atytarenko
Jan. 28th, 2013 01:23 am (UTC)
ага. Краще як зараз.
(no subject) - gloria_ma - Jan. 28th, 2013 08:50 am (UTC) - Expand
(no subject) - zelopundr - Jan. 28th, 2013 02:33 pm (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 28th, 2013 02:42 pm (UTC) - Expand
(no subject) - emiliozk - Jan. 28th, 2013 03:06 pm (UTC) - Expand
(no subject) - concord25 - Jan. 28th, 2013 03:13 pm (UTC) - Expand
(no subject) - zelopundr - Jan. 28th, 2013 04:27 pm (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 30th, 2013 09:23 am (UTC) - Expand
(no subject) - zelopundr - Jan. 30th, 2013 12:37 pm (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Jan. 30th, 2013 06:43 pm (UTC) - Expand
(no subject) - gloria_ma - Jan. 31st, 2013 09:40 am (UTC) - Expand
irescha
Feb. 1st, 2013 10:47 am (UTC)
( 192 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

May 2017
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek