?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Originally posted by don_katalan at На территории охотничьих угодий Януковича застрелен человек
На территории охотничьих угодий Януковича застрелен человек

Вчера, около 14.30 часов, на территории закрытого охотничьего хозяйства Сухолучье, которое  формально принадлежит гражданину Украины Ивану Тохтамышу и британской фирма Astute Partners Ltd., а фактически является собственностью семьи Януковича, был застрелен местный житель, 59-летний Василий Калюжный, который проживал в соседнем поселке Петровское.

Охотничье хозяйство площадью в 30 тыс. гектаров окружено со всех сторон рвом, а въезд  на территорию охраняют подконтрольные Януковичу частные и государственные силовые подразделения. На некоторые хутора, которые расположенные  внутри хозяйства, можно попасть лишь по специальным пропускам. Вход и проезд простым гражданам, категорически запрещен, как теперь стало очевидно, под угрозой смерти.

ЧИТАТЬ БОЛЬШЕ

Comments

( 31 comments — Leave a comment )
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 12:38 am (UTC)
Ну що ж, панове, із почином. Сафарі в реальному часі на розмовляючу розумну здобич розпочалося. Звичайна дичина уже не вставляє, треба щось краще. А що краще в полюванні на людей, адже сам уже уявив себе небожителем.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 02:34 am (UTC)
тема Лозинського, я думаю, закрита.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 02:43 am (UTC)
Для вміняємих людей вона була закрита вже тоді, коли з'ясувалось, що він був регіонал, і за нього вступилась вся місцева комірка ПР плюс МВС.

Але я думаю, що під цю сурдинку якраз і виволочуть Лозинського. Типу "всівониоднакові".
atytarenko
Feb. 4th, 2013 03:41 am (UTC)
може й так. Взагалі стає цікаво. Кучма дав цілком пристойне інтерв"ю в Росії (і тут же "опозиційна" УП витягла Мельниченка), у Безуглик також було пристойно. Чаленка "вжили" пару разів. Подивимось.

Edited at 2013-02-04 03:42 am (UTC)
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 03:58 am (UTC)
Ну, у Кучмана тут прямий інтерес. Тільки він з великими втратами відбився від справи Гонгадзе і "паровозом" пустив Пукача - тут же випливає справа Щербаня. Я уже десь підмічав: наші прокурори від великого розуму вписали туди ті ж самі "Ровенькиантрацит", які після убивства Щербаня особисто Кучман віддавав донецьким. Підприємства такого масштабу тоді не можна було навіть обіцяти в обхід Рудого. Так що ця справа прямо чіпляє його, і він тупо страхується.

Ну, і крім того, якщо вони копають під ЕЕСУ, то напевне уже знають, кому Кучма віддав віджаті у Тимошенко активи і гроші. Може, саме тому в Давосі Янук не пішов на сніданок до Піні?
atytarenko
Feb. 4th, 2013 04:16 am (UTC)
так, але я мав на увазі те, що Кучма вийшов "із тумана", і швидко отримав трибуну. Плюс Інтер: розмови про те, що Фірташ буцім підтримує Янкуовича мали б якийсь сенс, якби Фірташ не був фронтменом справжніх бенефіциарів РУЕ, серед яких були і Кучма, і Могилевич. І якби у нього не розпочинався великий проект з путінським оточенням по "Азотам". Тобто: на певному етапі вони таки підтримали Янука, але я думаю, що він сподівань не виправдав і свої забов"язання порушив. Достатньо справ на Кучму. Цілком ймовірно, що цієї підтримки він вже не має, а навпаки - його починають "мочити", вже узгоджено - Путін, Кучма, Фірташ, і олігархи часів Кучми. Тому нема чого йому було робити на ланчі у ворогів.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 04:31 am (UTC)
Я думаю, що Фірташ підтримав Януковича просто тому, що дуже боявся Тимошенко. Вона загрожувала його бізнес-імперії, адже він спав і бачив себе українським Ротшільдом чи Рокфеллером. Янук йому це пообіцяв, і навіть частково задовольнив його забаганки.

Підтримка, думаю, іще є, просто вона суттєво зменшилась пропорційно загребущості Сашо. Олігархи продовжують боятися Тимошенко більше, ніж Янука. Адже коли вона з тюрми вийде, то уже нікому і нічого винна не буде.

До речі, останнім часом спостерігаю вал апелювання до Тимошенко різних третіх сил і буквально гризню за титул "її найбільшого захисника і лицаря". Навіть лейб-сантехнік Балога відмітився.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 04:44 am (UTC)
боюсь що все і краще, і гірше. Тобто - вона вийде до кінця року, але звільнять її олігархи, і саме для того, щоб вона була всім щось винна і "замочила" Янука і стоматолога. Як варіант.
Треба уважно слідкувати за Інтером, це "знакова" транзакція: ціна абсолютно за межами розумного, та ще й до того ж там 31% російський. І раптом гостра передача по Щербаню, на яку навіть Лук"янов не прийшов. І сельодки не видно, і Кисельова вигнали. Это жжжж не спроста.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 05:05 am (UTC)
Я думаю інакше. По-перше, я думаю, що вірогідність звільнення Тимошенко вже досягла одиниці. Тобто, це уже просто питання часу, і олігархи це розуміють. Бо якби вони хотіли замочити Янука і стоматолога, для цього є безліч варіантів - від двірцевого перевороту (з фсбешником Хорошковським, скажімо, причому цей варіант для РФ оптимальний - прямий агент на чолі держави) до "всенародного безполітичного повстання" із небритим полковником на чолі. Народ схаває. Він уже доказав, що буде терпіти (с)

Ні, тут інше. Тут спроба наперед "сподобатись" новій владі, яка уже стовідсотково змінить цю, і при можливості покласти в її корзинку яйце, і таким чином отримати хоча б ілюзорний захист на перший час.

Ну, є й економічна причина. Олігархи нагромадили більш як 90% всіх активів держави. Без націоналізації, повернення вкраденого, аудиту і відновлення конкурентної економіки державі смерть. До того ж в суспільстві великий запит на обмеження апетитів монополій та олігархів. Тимошенко просто змушена буде порушити всі існуючі домовленості... тим паче, що щодо неї вони уже були порушені один раз, і вона має право на відплату.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 05:18 am (UTC)
В принципі якщо зі списку виключити Коломойського, Пунчука, Порошенка і Фірташа, то список на розкуркулення все ще достатньо довгий, і всі без виключення будуть аплодувати, коли донецьких братимуть за зябра. Навіть в Донбасі. Тим більше, що саме вони нахапались з 2010 року. Фірташ купив Азоти, але там все чисто; за зловживання з цінами на газ відповідальний не продавець (Фірташ), а покупець (державні чиновники).
Але величезний позитив тут у тому, що Юля в принципі думає про справу і про державу. Достатньо згадати, що навіть за умов кризи 2009 року газ Рівнеазоту вона дала. Тобто буде все робитись без екстреми. Власне, достатньо все робити просто по закону і по правилах, і всі ці клоуни (крім Ахметова, це окреме питання) обнуляться.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 05:33 am (UTC)
Я думаю, що саме цей сценарій і відпрацьовується. Якщо олігархи вдало "сподобаються", вони отримають суттєвий часовий лаг для виведення ключових статків за кордон і подальшої втечі в тиху гавань. Дехто із дрібніших залишиться, прийнявши нові правила гри. Фірташа Юля буде мочити без варіантів - саме він найбільше доклався до її ув'язнення і приходу до влади Янука. Думаю, саме тому він в пожарному порядку банкротить всі свої українські активи.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 05:57 am (UTC)
Подивимось. Багато у Фірташа зав"язок. Тобто, можуть "побити", але не "вбити". Можливий також і варіант, коли створюється російсько-український азотний холдінг начолі з Ротенбергом, і Фірташ відкочовує або в Росію, або взагалі у Швейцарію, де у нього зареєстрований трейдер азотними добривами.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 06:02 am (UTC)
Варіант із Ротенбергом видається мені більш вірогідним. Швейцарія уже не "зручна гавань" для українських скоробагатьків, судячи з останніх публікацій в тамтій пресі.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 06:23 am (UTC)
егеж. Там дуже прискіпливо дивляться, чим далі тим більше. І його там знають як облупленого. У нього ще є варіанти Англії, Ізраіля і Угорщини, але твм у нього борги. Подивимось, куди саме.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 06:27 am (UTC)
Англію викреслюємо. Саме з англійської подачі почалось розслідування по вишкам Бойко, плюс англійські офшори прийняли закони про розкриття таємниці вкладів по фінансовим злочинам. Зараз із всяких Віргінських островів наші придурки вклади переводять в Африку. Ізраїль і Угорщина - можливо... правда, чому Угорщина, малозрозуміло.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 06:46 am (UTC)
В Угорщині він дуже давно. Як буковинець може і мову знає. Там створювали Єврал Транс Газ і РУЕ, там же був Emfesz, і там є такий собі мільярдер Рахімкулов, що пов"язаний з "старим Газпромом" часів Вяхірєва. Але він там робив "чудеса" з грошима, і це все, насправді, зв"язки не його, а Могилевича. Це вже як Сєва вирішить, а по відношенню до Сєви він припустився певного б-ства в 2008 році, коли Сєву арештували. І після того також. По-моєму Сєва там досі тримає мережу нічних клубів "Чорне та Біле". В Угорщині у Сєви лежбище.

Edited at 2013-02-04 06:47 am (UTC)
alex_from_kiev
Feb. 4th, 2013 07:26 am (UTC)
Імовірність знищення Тимошенко сягає майже одиниці. Тому що це важливо для Януковича, при цьому негативні наслідки для нього не будуть набагато більшими ніж вони є зараз, суспільство вже призвичаїлася до тієї думни, що живою її ніхто не випустить, а на Заході наслідки теж не будуть катастрофічними - ну вимагатимуть незалежного патологоанатомічного обстеження тіла щоб виключити насильницький характер смерті, постфактум введуть якісь списки тих кого не допустять в США. Всі ці дії впряму не загрожують існуванню режиму, а ось існування Тимошенко - загрожує.
Позитивних наслідків багато - розв'язується проблема Тимошенко, вона стає історичною, неактуальною - труп не може бути президентом, деморалізується опозиція, керівники якої розуміють, що можуть бути знищені так само і в будь-який момент.
А олігархи зараз нічого не вирішують, все вирішує Сім'я.

Просто я не бачу механізмів за рахунок яких Тимошенко могла б вийти на волю.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 07:38 am (UTC)
Ви сильно переоцінюєте Януковича. Якщо щось станеться з Тимошенко, то повна економічна ізоляція, а отже повне знецінення активів всіх олігархів фактично гарантовані. Так як і арешт всіх його активів на Заході, а ймовірно і активів Ахметова, Клюєва і Іванющенка.
Якщо це станеться, то для нього рахунок піде на години. Треба чітко усвідомити, що Україна, насправді, потрібна лише українцям, і що Янукович, насправді, дуже маленький, слабий, анекдотичний і дуже неприємний гравець на світовому полі.
alex_from_kiev
Feb. 4th, 2013 07:44 am (UTC)
Арешт активів і економічна ізоляція це політичне рішення, далеко не факт що воно буде прийняте. Як правило це роблять коли в країні іде громадянська війна, а не коли помирає лідер опозиції у в'язниці.
Якщо Тимошенко помре від серцевого нападу (сучасні отрути це дозволяють робити), то не буде формального приводу звинувачувати Януковича.
Коли була справа Гонгадзе і плівки Мельниченка, які є свіденням прямої причетності президента Кучми до вбивства, щось не було блокади економічної, чому вона повинна бути у випадку смерті тяжкохворої людини?
atytarenko
Feb. 4th, 2013 08:13 am (UTC)
ага. Подивіться на Бірму.
Стосовно ж плівок Мельниченка - був проведений аналіз і зроблені висновки, що доказів причетності Кучми до вбивства там нема. Кучмині проблеми були не з причини Гонгадзе, а з причини згадувань про продаж Х-55 Ірану і Кольчуг Іраку. Що, доречі, виявилось провокацією.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 07:49 am (UTC)
Імовірність знищення Тимошенко сягає майже одиниці
Нуля. Тобто, асимптотично наближається до нього, починаючи від процесу Тимошенко. Насправді, убити Юлю можна було практично безкарно на самому початку, іще в СІЗО. Зараз виконавців на такий наказ попросту не знайдеться. Нікому не хочеться брати на себе роль Мазурка чи Кушніра, котрого теж пристукнуть, щоб ніхто не прослідкував замовника. До того ж ставки щодня піднімаються, і у разі смерті Тимошенко Янукович уже може писати заповіт - саме його і зроблять головним Мазурком, який за все відповість.

озв'язується проблема Тимошенко, вона стає історичною, неактуальною - труп не може бути президентом
У вас на аватарці мармиза людини, яка померла, але залишалась головною проблемою всього цивілізованого світу на протязі 70 років... і продовжує нею бути.
alex_from_kiev
Feb. 4th, 2013 08:09 am (UTC)
Розраховувати на те що Янукович не зможе примусити своїх підлеглих підкорятися не варто, звісно таке справді може бути, але це дуже тонка мотузка на якій триматиметься життя Тимошенко.
До того ж її не розстрілюватимуть - отруять скоріше за все, офіційно буде серцевий напад чи щось таке.
Янукович може бути не в тюрмі тільки коли він при владі, втрата влади=тюрма або смерть. Тому він може і не розгядати сутуацію коли йому доведеться відповідати, це не має сенсу, до низки злочинів додадуть ще один, що це змінить? Єдиний вибір для нього бути президентом пожиттєво, чи може потім сину передати владу. Навіть однопартійцям йому небезпечно віддавати президентство.
Донецькі вони тупі, але хоробрі. І ця тактика приносить їм успіх, поки що.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 08:15 am (UTC)
Він уже не зміг змусити їх підкорятись - що показала безконтрольна вольниця на виборах в парламент, де ПР фактично розписалась в тому, що втратила контроль над власними депутатами.

І крім того, ви не враховуєте, що крім Януковича в рівнянні є іще його родина. А їх теж порвуть, причому із насолодою - бо зараз, коли Янук при владі, його синочки просто забирають все, що погано лежить. Смерть Тимошенко залишає родину Янука "голими", чим негайно скористаються "молоді вовки".

Мені значно більше лякає те, що Захід просто-напросто відмовчується в цій ситуації. Або він перевів нас остаточно в розряд Африки, і відноситься до нашої країни як до африканського королівства із племінним царком на чолі (що демонструє угода з Шелл), або від підмазав єврочиновників такими кошмарними сумами, що вони просто не змогли встояти.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 08:19 am (UTC)
Африка. Ще не зовсім, але вже близько. Нема такої суми, за яку можна купити Ештон чи Баррозу у принциповому пинанні. Ризик для них не виправдовує ніякі гроші, та й не видно ні якого прогресу у стосунках; скоріше навпаки.
alex_from_kiev
Feb. 4th, 2013 08:29 am (UTC)
Змусити підкоритись всіх це одне, а змусити підкоритись когось це інше. До чого тут депутати? Вони ж не на засіданні фракції вирішуватимуть це питання.
Голою Сім'ю залишить втрата влади незалежно від того буде жива Тимошенко, чи ні. І порвуть їх так само незалежно від долі Тимошенко. Всі можливі мости позаду вже спалені.
ashnar_lynx
Feb. 4th, 2013 08:35 am (UTC)
Когось одного? Чи цілий ланцюжок виконавців, які у разі чого перші побіжать здавати один одного?

В тому і головна інтрига сезону, що Янук уже наступив на хвоста своїм, і якщо Фронда ще не підняла голову, то тільки тому, що нема приключки, за що можна вчепитись і винести з Межигір'я голову Янука на таці.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 08:15 am (UTC)
хоробрий Янукович? Ну Ви даєте... Подивіться на його охорону.
alex_from_kiev
Feb. 4th, 2013 08:33 am (UTC)
Політично хоробрий.
Щодо охорони, той хто вважав себе дуже хоробрим пацаном у тому світі де живе Янукович, той вже давно лежить у могилі. Ахметов, здається, взагалі кілька років не виходив майже за межі свого палацу-фортеці.
Є причини у всіх цих людей боятися за своє життя.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 08:45 am (UTC)
не треба плутати наглість, дурість, і хоробрість. От як раз хоробрості у нього і нема. А дурість є, бо така охорона сама по собі небезпечна. Тут простий розрахкнок: у натовпі з 170 чоловік (по-моєму вже більше) багато легше знайти зрадника, ніж у гркпі з 6-7 професіоналів.
emiliozk
Feb. 4th, 2013 06:15 pm (UTC)
Дозвольте втрутитися у лискусію метрів. Здається йде фронтальна атака на весь Дніпропетровський клан, від Тігіпка до Кучми. Ці хлопці не пальцем зроблені, в них значний грошовий ресурс та надійні зв*язки у Росії, зокрема, у ВПК. Також є певні зв*яки у Єврпопі. Важливо, що інтереси дніпропетровців, наразі, співпадають з загальнонаціональними. Тож, можна чекати конслідаці] антивладних сил навколо саме дніпропетровського клану у непублічній площині.
atytarenko
Feb. 4th, 2013 06:29 pm (UTC)
так. Дніпропетрівськ, доречі, завжди виграє в кінцевому результаті. Зв"язки там могутні.
( 31 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

May 2017
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek