?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Comments

( 23 comments — Leave a comment )
nazlo_vsemu
Apr. 15th, 2015 05:30 pm (UTC)
Как органично смотрится хиджаб.Почти как у меня на аватарке....)))
euthanasepam
Apr. 15th, 2015 05:38 pm (UTC)
Коли я таке читаю, я бачу смерть українського народу.
anatoligreen
Apr. 15th, 2015 05:55 pm (UTC)
А рождение украинской НАЦИИ вы не видите?
Жаль...
Экспансия наций возможна ТОЛЬКО культурная.
Иные способы невозможны - пример - русские.
Вы против экспансии украинской нации?
А вот в американской НАЦИИ есть ВСЕ национальности!
И это самая великая нация на планете!
Она и культурно самая великая.
euthanasepam
Apr. 15th, 2015 05:41 pm (UTC)
Якщо моду на одяг народу плутають з його питомою етнічною психологією (це те, що ми називаємо ментальністю або ідентичністю), то це означає, що народ вже не має майбутнього. Не хотів таке побачити за життя.

Edited at 2015-04-15 05:41 pm (UTC)
hero_sima
Apr. 15th, 2015 05:43 pm (UTC)
эта - пять!

почему то вызвало ассоциацию с фильмом "Тарас Бульба", который в 60-х сняли в Голливуде на МГМ.
protoponomar
Apr. 15th, 2015 05:56 pm (UTC)
Національна ідея - це мова + релігія. Українська національна ідея - це українська мова і православна християнська віра. Хто такий українець - здогадайтесь самі)
Хоча патріотів багато і серед іншомовних і серед іншовірців. Це трохи інше питання.
malyj_gorgan
Apr. 15th, 2015 08:00 pm (UTC)
... релігія ... і православна християнська віра.

Перепрошую, але дурниця. Скажімо, основною силою двох ключових етапів боротьби за збереження української національної ідеї були переважно не православні, а католики: ЗУНР з Січовими Стрільцями і ОУН-УПА. В часи УПА (чи не найважливіша недавня віха в збереженні ідеї української нації і української незалежності) православ'я, навпаки, опинилося до певної міри на боці загарбників, хоч і неспеціально.
Що не означає ніяким боком, ніби в визначенні нашої національної ідеї треба замінити православ'я на УГКЦ (хоча від такої заміни була би лише користь, але не силою, ні в якому разі не силою), а означає, що не треба переоцінювати роль релігії в смислі конкретної церкви. От релігійність -- то друга справа. Певний рівень релігійності в національному фенотипі у нас є, на добре воно чи на зле, вже не скажу.

Edited at 2015-04-15 08:01 pm (UTC)
atytarenko
Apr. 15th, 2015 09:06 pm (UTC)
Згоден. Як на мене, то українець - це той, хто усвідомлює себе українцем і захищає Україну. Все. Релігія тут взагалі ні до чого. На дворі ХХІ століття, панове.
malyj_gorgan
Apr. 15th, 2015 09:28 pm (UTC)
Абсолютно. Тут можна пофілософствувати навколо концепції "усвідомлювати себе українцем", але включати в цю концепцію релігію -- не треба і не можна.
Коли я писав про важливість релігійності, я мав на увазі перекриття деяких релігійних аспектів з стереотипною (в тому числі, і в плані самосприйняття) українськістю: коляди на Свята, писанки і кошички на Великдень -- воно для нас настільки ж характерне, як вишивка чи борщ з варениками. Але це все, хай і походить від церкви, уже стало на 99% (а то і на всі сто) етнічним, а не релігійним і, що найважливіше, не є (та і не було) причиною для відчудження.
protoponomar
Apr. 16th, 2015 04:08 pm (UTC)
Український народ не сприйняв греко-католицьку віру, підтвердженням цього була кровопролитна війна за часів Хмельницького. Я дякую всім: мусульманам та іудеям, атеїстам та язичникам за підтримку української національної ідеї. Про греко-католиків - окрема розмова, вони справді були свого часу борцями за незалежність України від Росії, як колись православні були борцями за незалежність від Уніатів і польської шляхти.
malyj_gorgan
Apr. 16th, 2015 04:51 pm (UTC)
В такому випадку, православну віру наш народ теж не сприйняв, бо скільки крові пролилося, поки його насильно хрестили... Хіба не так?

Останні пару сотень років греко-католицька церква була одним з осередків збереження української культури, а її парафіяни -- осередком відновлення української державності. Але основне не це, а те, що в цей час уніатська релігія була набагато більш терпимою до інших і інклюзивною, на відміну від церкви православної, котра досі відгороджується від інших церков, претендуючи на тотальність, єдиність і єдино-вірність. Котра в своєму запереченні інших церков легко пішла на зближення з Москвою і ніяк особливо не переживає за гріхи колаборації з радянським режимом, гріхи вчорашні, а не 350-річні. Та що там казати, ви самі хороший приклад. При тому, що, ви, скорше за все, очевидно, говорите без зла, щиро і з симпатією до України, ви, особисто, готові би були прийняти українську національну ідею, скажімо, виключно католицьку? Ні? В тому і річ...
Ось саме тому православ'я і православну церкву не треба навіть підпускати до формування української національної ідеї.

Disclaimer: я до певної міри упереджений -- мій прадід був греко-католицьким священником, який загинув заарештований в 46-му за відмову перейти в православ'я. Але не думаю, що цей факт що-небудь міняє в загальній картинці.
protoponomar
Apr. 19th, 2015 05:06 pm (UTC)
"Котра в своєму запереченні інших церков легко пішла на зближення з Москвою і ніяк особливо не переживає за гріхи колаборації з радянським режимом, гріхи вчорашні, а не 350-річні."

На зближення з Москвою церква пішла виключно через слабкість наших вельмож в той час. Так само, як уніати в свій час сиділи на двох стільцях - східному обряді і підпорядкуванні папі римському, через що чимало крові пролилось. Це така собі проєвропейська церква, яку народ в більшості не сприймав.
А щодо колаборації з радянським режимом, то існувала УАПЦ, яка також була гонима в СРСР. А УПЦ МП звичайно мала проросійські настрої.

"православ'я і православну церкву не треба навіть підпускати до формування української національної ідеї."

Тоді будь-яка національна ідея на чолі з уніатською церквою приречена на провал, бо лівобережжя не сприймає цю релігію.
Я вважаю, що потрібно розвивати ідею Київської Русі з мирним співіснуванням всіх наявних релігій в Україні.
malyj_gorgan
Apr. 20th, 2015 05:42 am (UTC)
Не хочу ніяк применшити заслуги чи достоїнство ніяких з тих православних церков, які під Москву не прогнулися. Дуже шкода, що далеко не всі православні церкви виявилися такими.

Тоді будь-яка національна ідея на чолі з уніатською церквою приречена на провал, бо лівобережжя не сприймає цю релігію.
Абсолютно вірно, не бачу, чому можна було подумати, ніби я вважаю інакше. Слово "уніатською" можна замінити на "будь-якою", вийде ще правильніше.

Я вважаю, що потрібно розвивати ідею Київської Русі з мирним співіснуванням всіх наявних релігій в Україні.
Так ми про це і говорим, ніби! І я, і господар журналу. Не ми висунули православну церкву на роль одного з трьох китів національної ідеї, навпаки ми вважаємо, що релігійний кит національній ідеї не потрібен взагалі. А я додатково тверджу, що з усіх цекров саме православну церкву від націдеї треба спеціально тримати якнайдалі, через її історично проявлену гнилувату суть. Без образ, я не про віру, а саме про церкву, причому мейнстрімну її іпостась. Додатково нагадую, що "тримати якнайдалі" не означає "замінити іншою".
protoponomar
Apr. 21st, 2015 09:10 am (UTC)
Я, як член УПЦ КП (по крайній мірі формально, а там Богу видніше... чи я член церкви чи спостерігач) можу сказати точно, що не бажаю, щоб наша церква (УПЦ КП) стала монополією, подібно як у росії РПЦ, тому що це шкідливо для церкви. Я хочу, щоб всім конфесіям було добре.
А щодо фрази "національна ідея - це релігія + мова", то це сказав один професор з Луганська (біженець). От я й хотів виставити цю фразу на обговорення. Виходить, що українська нац. ідея зараз мультирелігійна... і багатомовна...
Виходить, що теперішньому українському патріоту достатньо поважати традиції, культуру, мову, любити землю, на якій вони живуть, ну і звичайно боротися з корупцією, підтримувати реформи або новий державний переворот (кому як до смаку :)
atytarenko
Apr. 21st, 2015 12:53 pm (UTC)
Ну десь приблизно так, я думаю)))
putin xyj
Apr. 16th, 2015 03:24 am (UTC)
Українець це той хто називає себе українцем, володіє українською і відстоює українські національні інтереси. Особа що називає себе японцем, володіє суахілі, і відстоює чилійські національні інтереси - не українець.

Українець може бути народжений в Україні, або бути українцем вірменського походження (Cергій Нігоян), польського походження, американського походження,....
Українець може бути православним, агностиком, юдеєм, католиком, мусульманином, греко-католиком, буддистом, або навіть взагалі заперечувати божественну концепцію і бути атеїстом.

Бо українець це той хто називає себе українцем, володіє українською і відстоює українські національні інтереси. Все.
protoponomar
Apr. 16th, 2015 04:01 pm (UTC)
Бо українець це той хто називає себе українцем, володі
Наприклад, якийсь араб чи негр приїхав до нас в Полтаву навчатися в медакадемію, вивчив українську мову, відстоює наші українські національні інтереси, по приколу назвав себе українцем... - це фундамент нації. Ага... "Побільше б таких українців", тоді заживем...
putin xyj
Apr. 17th, 2015 01:50 am (UTC)
Re: Бо українець це той хто називає себе українцем, воло
Приїхав в Київ мєнт з Полтави, почав служити в Беркуті. Тато, мама - українці, володіє українською мовою, православний, прізвище на -ко, прийшов 2014 - почав стріляти по людях на майдані, потім втік в лугандон і почав за рублі вбивати добровольців ВСУ. Вам таких українців побільше?
protoponomar
Apr. 19th, 2015 04:49 pm (UTC)
Re: Бо українець це той хто називає себе українцем, воло
Це нереальний персонаж)
Православний не почав би вбивати людей на Майдані, нормальний корінний полтавчанин не поїхав би в лугандон на війну)).
Це не українець, судячи з опису)))
Але якщо вже таке трапилося, то це українець, який зрадив Україну, а араби і негри завжди залишатимуться іноземцями, які підтримують українську ідею. Виключенням будуть, можливо, їхні внуки, що народяться в Україні.
putin xyj
Apr. 22nd, 2015 03:46 am (UTC)
Re: Бо українець це той хто називає себе українцем, воло
я не стану продовжувати турбувати вас в вашому видуманому і нереальному світі
protoponomar
Apr. 27th, 2015 11:28 am (UTC)
Re: Бо українець це той хто називає себе українцем, воло
І чого ж це він видуманий?
euthanasepam
Apr. 15th, 2015 06:02 pm (UTC)
Національна ідентичніть — це мова, свідоме етнічне самовизначення, відповідна психологія та мораль, конкретна національна культура (звичаї, фольклор, історія, мистецтво тощо). Це та національна спадщина, що передається в етносі від батьків до дітей з покоління в покоління. Замало одягти на себе вишиванку, щоби стати українцем. Замало й мати громадянство України.
protoponomar
Apr. 16th, 2015 04:08 pm (UTC)
Згоден.
( 23 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

May 2017
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek