?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Тезисно:
1. Российский народ в массе - нация терпил. Конечно есть здравомыслящие русские которые хотят перемен (знакомством с некоторыми из них я горжусь), но в массе мы имеем дело с массой терпил. "Бог терпел, и нам велел", "значит нужно", и так далее. Это, кстати, идеология РПЦ. Потому и РПЦ как государственная идеология. Прямое следствие - как бы плохо не шли дела в экономике, Путин в России будет популярен всегда. И толпы будут рыдать на похоронах, как в 1953 году на похоронах Сталина. Ни какого Майдана в России не будет. Может быть переворот, и то вряд ли. Терпилы всегда не любят недовольных, русские терпилы всегда будут не любить украинцев, недовольных властью. "Что они там мутят, мы же терпим?!"
2. Русские (опять же, в массе) не "прозреют" никогда. Пустое это. Изменения в массовом сознании уже необратимы. "Верующему" русскому куда легче и приятнее традиционно верить в "особую миссию России" в Донбассе ради которой они терпят лишения, чем признать, что их просто обманули, обокрали, и они терпят лишения ради криминальных банд. Кстати, до 70% русских не связывают санкции с вторжением в Донбасс. Потому русские будут всегда верить в то, что они зашищают Великую Россию от "фашистов" и "Запада", и гордится этим. Как гордятся индустриализацией (ценой Голодомора и репрессий), победой в войне (за которую заплатили невероятную и позорную цену в 20 миллионов убитых), ударом в спину Польше в 1939 году и так далее. Ни когда они не поверят в то, что в Донбассе Россия простой империалистический агрессор, как не верят в Голодомор. Факты здесь не при чем вообще. А "Запад" о России просто забудет. Трубы и железные дороги в обход уже тянут.
3. С течением времени Россия будет все больше отдаляться от цивилизованного мира. Сейчас происходит откат от реформ Петра-I и от его ориентации на Запад. Допетровская история России показывает, что в таком "закукленом" состоянии с православием и самодержавием Россия может существовать очень долго. Но при этом о научно-техническом прогрессе можно забыть. Все, кто что-то могут, но не могут жить в затхлой атмосфере церковности и авторитаризма (обычно это связано) будут уезжать. Чучелом, тушкой, но ехать будут. Как в свое время первопечатник Иван Федоров уехал из Москвы во Львов, и только там смог спокойно работать.
4. Для украинцев расстраиваться причин нет. Без Украины и украинцев не был возможен ядерный паритет, почти все самое лучшее и современное советское оружие создавалось в Украине или при критическом вкладе Украины. Потому с течением времени будет формироваться и расти разрыв в технологиях, вооружениях и качестве жизни. Украина уходит в завтра, а Россия во вчера и позавчера. Украине нужно только успеть отгородится.
К сожалению другмх хороших новостей у меня нет. Дай Бог мне ошибаться.

Crosspost from atytarenko.dreamwidth.org

Tags:

Comments

( 54 comments — Leave a comment )
livejournal
Apr. 21st, 2015 04:59 pm (UTC)
Украина-Россия. Цей дощ надовго
User hipper_k referenced to your post from Украина-Россия. Цей дощ надовго saying: [...] Оригинал взят у в Украина-Россия. Цей дощ надовго [...]
nazlo_vsemu
Apr. 21st, 2015 05:04 pm (UTC)
Демура с Вами согласен.


Edited at 2015-04-21 05:05 pm (UTC)
atytarenko
Apr. 21st, 2015 05:24 pm (UTC)
Re: Демура с Вами согласен.
Спасибо!
don_katalan
Apr. 21st, 2015 06:00 pm (UTC)
Re: Демура с Вами согласен.
Попробовал бы он поспорить :)
livejournal
Apr. 21st, 2015 05:31 pm (UTC)
Украина-Россия. Цей дощ надовго
User robroy_ru referenced to your post from Украина-Россия. Цей дощ надовго saying: [...] нал взят у в Украина-Россия. Цей дощ надовго [...]
livejournal
Apr. 21st, 2015 05:52 pm (UTC)
Украина-Россия. Цей дощ надовго
User robroy_ru referenced to your post from Украина-Россия. Цей дощ надовго saying: [...] Оригинал взят у в Украина-Россия. Цей дощ надовго [...]
dniprovska
Apr. 21st, 2015 07:02 pm (UTC)
\\ Украине нужно только успеть отгородится. \\

А як Ви уявляєте це відгородження?
atytarenko
Apr. 21st, 2015 07:46 pm (UTC)
Нормальний добре укріплений кордон
dniprovska
Apr. 21st, 2015 10:03 pm (UTC)
Взагалі в степу кордон добре укріплений важко вибудувати. До укріпленого кордону потрібні добре оснащені прикордонні війська, і взагалі чисельна, добре тренована армія.

Але зараз на межі Чернігівської, Сумської, Харківської і почасти Луганської (північ) областей немає ніяких нормальних укріплених кордонів. вони не кращі, ніж на Донбасі, але Путін туди чогось не лізе?


Edited at 2015-04-21 10:04 pm (UTC)
euthanasepam
Apr. 21st, 2015 10:53 pm (UTC)
Для кордону потрібна українська мова, а також нарешті національна самосвідомість та самоповага. Щоби зросійщені хохли-яничари не писали більше «пісьма русскаму друґу», а на спроби москалів залізти до України — піднімали зайд на вила. І аж тоді скінчиться гопницька претензія Москви, коли москалям більше не буде в Україні місця.
(no subject) - atytarenko - Apr. 21st, 2015 11:19 pm (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 21st, 2015 11:56 pm (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 12:27 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 12:52 am (UTC) - Expand
atytarenko
Apr. 21st, 2015 11:13 pm (UTC)
це тому що формальної війни немає. Була б якась ХНР - поліз би. Була б оголошена війна - поліз би. До того ж майже все що у нього є боєздатного вже в Ростовській області або в Донбасі. А кордон можна мати і в пустелі. Подивіться на Ізраіль. Це ж не примітивний колючий дріт з вишками.
(no subject) - dniprovska - Apr. 21st, 2015 11:29 pm (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 21st, 2015 11:56 pm (UTC) - Expand
(no subject) - dniprovska - Apr. 22nd, 2015 11:04 am (UTC) - Expand
euthanasepam
Apr. 21st, 2015 10:56 pm (UTC)
Ось цей кордон, що я писав про нього торік: http://euthanasepam.dreamwidth.org/6783.html.
juan_gandhi
Apr. 21st, 2015 07:22 pm (UTC)
Про Украину давно уже ясно. Я после 2004-го впаривал желающим слушать - бросайте все, валите в Украину, там будущее. Э... лох, конечно; разве вата будет слушать.
atytarenko
Apr. 21st, 2015 07:59 pm (UTC)
Да не лох, да и ваты такой еще 2 года назад не было. Но в России "хохлов" не любили всегда. Они скорее на Запад.
euthanasepam
Apr. 21st, 2015 10:54 pm (UTC)
Ні-ні, красно дякуємо, в нас не бракує зросійщених та російськомовних. Аж забагато маємо цього «добра». Аж нема вже самим де прихилити голову…

Edited at 2015-04-21 10:54 pm (UTC)
atytarenko
Apr. 21st, 2015 11:35 pm (UTC)
Я цього не сприймаю. Якщо десь в Сенегалі є чорношкірий єврей - математик світового класу, який хоче працювати в Україні, Україна тільки виграє від того, що він переїде і згодом стане громадянином. Бо зараз (вже років 70) в світі важливий мозок, а не колір шкіри чи етнічне походження. Це дуже жорстке змагання, дуже жорстке. Ласкаво просимо в 21-ше століття.
euthanasepam
Apr. 21st, 2015 11:59 pm (UTC)
Мозок паразитів нам тут не потрібен. Ні вчора, ні сьогодні, ні завтра. Якби москалі інтегрувалися в суспільство, долучаючися до української нації як нові українці, то ласкаво просимо. Але вони скрізь та завше стають метастазами Русскаґо Міра. Тому красно дякуємо, але вони нам тут не потрібні. Ситі ми ними вже аж занадто.
euthanasepam
Apr. 22nd, 2015 12:11 am (UTC)
Українці є нація розумних та працьовитих людей. Для чого нам чуже, яке вдома в себе ні до чого не придалося? На якого, перепрошую, путіна ці паразити, які в себе не годні навіть паркан полагодити і дороги збудувати, полізуть знову на чуже?


Прошу, ось що їде з Росії: http://www.svoboda.org/content/article/26967789.html. Зацитую шмат: «Но у меня нет ощущения, что я переехала в другое государство. Здесь очень много людей, которые говорят по-русски. Здесь очень бережное отношение к русской культуре. Здесь нет совершенно никаких угнетенных русских. Это все чушь собачья. Здесь русские чувствуют себя замечательно и комфортно. По крайней мере, мне и моим русским товарищам здесь очень хорошо».

Воно не їде будувати Естонію. Воно не каже, що вивчить естонську мову, що дітей своїх навчить. Нічого такого. Воно каже, що «там очєнь харашо і ґаварят па-русскі». Воно буде робити там ще один уламок Русскаґо Міра.

І цей регілійний по суті прозелітизм зденаціоналізованих покручів-«русскіх» — це біда всього людства, бо вони є наче ракова пухлина. Ця злоякісна пухлина нічого не виробляє, а лише паразитує і виїдає та нищить все довкола себе, перетворюючи колись здорові етнічні спільноти на себе. Або вбиваючи їх, якщо ті чинять спротив.

Ми, Україна, триста років чорно бідуємо через те, що до нас присоктався оцей гігантський кровосос. Ми ледь не жебраємо на багатющій землі. Ми не маємо в своїй хаті нічого свого, а нас тут всім володіють москалі та жиди. Мільйони наших людей вмерли з голоду через те, що кацапська сволота збирала гроші на купівлі собі «індустріалізації» в США та Німеччини. Десятки мільйонів наших людей втратили національну свідомість та самоповагу і стали яничарами.

І ви кажете, що ми маємо вітати в себе втікачів від Путіна? Та нехай вони йдуть до чорта разом із путіними, чуркіними, лавровими та всім Русскім Міром.
atytarenko
Apr. 22nd, 2015 12:33 am (UTC)
"...є нація розумних та працьовитих людей. Для чого нам чуже, яке вдома в себе ні до чого не придалося?" - це дуже близько до тексту відомої книжки "Моя Боротьба". От саме завдяки такій ідеології бомбу для Америки створили німецкі та італійські емігранти. А автор відомої книжки запізнився.
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 12:47 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 01:00 am (UTC) - Expand
juan_gandhi
Apr. 22nd, 2015 12:19 am (UTC)
Я вообще-то программистам предлагал, а не пропагандистам. Программисты привлекают деньги в страну.

Впрочем, сейчас-то уже с этим в Украине все в порядке, в смысле софтвера она на передовых позициях в мире.
atytarenko
Apr. 22nd, 2015 12:29 am (UTC)
Ага. Это просто другого уровня дискуссия, пустое. С софтом действительно уже неплохо.))
euthanasepam
Apr. 22nd, 2015 12:32 am (UTC)
До країни не програмісти приваблюють інвестиції (бо зараз це зовсім не те, що 30—40 років тому), а перспективи — насамперед ті, що пов’язані з вільним від корупції та державних зазіхань бізнесом. З такими перспективами поки що не все гаразд, бо система виявилася дуже потужною, чинить шалений спротив реформуванню; так само і суспільство не надто активне у справі перетворення самого себе.
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 12:37 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 12:38 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 12:45 am (UTC) - Expand
(no subject) - juan_gandhi - Apr. 22nd, 2015 12:37 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 12:38 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 12:41 am (UTC) - Expand
(no subject) - juan_gandhi - Apr. 22nd, 2015 01:07 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 01:15 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 01:18 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 01:24 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 01:30 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 01:35 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 03:19 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 03:53 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 22nd, 2015 04:23 am (UTC) - Expand
(no subject) - juan_gandhi - Apr. 22nd, 2015 01:24 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 01:27 am (UTC) - Expand
(no subject) - juan_gandhi - Apr. 22nd, 2015 02:19 am (UTC) - Expand
(no subject) - euthanasepam - Apr. 22nd, 2015 02:28 am (UTC) - Expand
(no subject) - atytarenko - Apr. 23rd, 2015 04:40 am (UTC) - Expand
livejournal
Apr. 22nd, 2015 04:23 am (UTC)
Hация терпил....
User garden145 referenced to your post from Hация терпил.... saying: [...] Оригинал взят у в Украина-Россия. Цей дощ надовго [...]
petro666
Apr. 22nd, 2015 12:27 pm (UTC)
Oh, hi!
If you are reading this message, it means I have all turned out ... :)

ps Have a nice day!
petro666
Apr. 22nd, 2015 03:46 pm (UTC)
Эй, во сап! Я уже и не помню, когда последний раз читал твой журнал. Как твои дела? :)
( 54 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

May 2017
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek