?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Originally posted by poyeliku at Майдан у минулому. 100000 на площі вже не допоможуть. Треба думати

Станіслав Овчаренко

Передусім, 24 серпня - основним є не "захист української мови", а "Україна - проти Януковича, волю - політв'язням!".

Боротьба за мову - відволікаючий маневр влади.       

1. Ніхто з нинішньої Об'єднаної Опозиції до кінця не усвідомлює: народних депутатів від опозиції майже не існує - вони "догулюють" останні місяці та дні. Ніхто в цій державі на них не зважає при прийнятті державних рішень. Тільки психологічна інерція відділяє нинішніх народних депутатів опозиції від решти населення. Нічого іншого не залишилося. Влада ще терпляче (але свербить!) не арештовує депутатів-опозиціонерів - але після 28 жовтня усі, хто не втече - будуть сидіти у СІЗО - чи одразу у в'язниці - щоб зекономити на судовому процесі.

Ми ще раз повторимо:

- результати голосування будуть нахабно намальовані за зачиненими дверима

- надворі виборчих дільниць будуть чекати силовики з Держохорони, яка військовими методами виконуватимуть функції таємної поліції. Усі силові органи, як ми писали з лютого 2010 року, цілком належать Сім'ї Януковича. Все! 

2. Зорян Шкіряк не правий: навіть якщо зібрати карнавальний натовп 2004 року у 100000 чи 200000 чоловік - НІЧОГО не вийде.



Двічі у одну ріку зайти не можна. Майдан - подія на ціле століття. Тепер, якщо потрібен "Майдан" - то не просто з карнавального натовпу, а такий, де немає ні дітей, ні підлітків, ні навіть жінок. Це відчувалося вже біля Печерського суду під час суду над Юлією Тимошенко. На силу треба відповідати силою - і перемагати крок за кроком - доки Бульдозер Януковича не зупиниться.

Але при цьому - ЖОДНИХ ігрищ, флешмобів, символічних акцій взагалі - ігри закінчилися.

3. Вибори до Верховної Ради - лише привід для залучення мас до боротьби з диктатурою - не більше. Саме тому відмова від непрохідних місць у списку - інфантильні реакції самозакоханих та недалеких індивідуїв. За таке треба не лише вилучати зі списку, але і зі членів партії.

Є ще інша проблема - відомі люди, як Гонський чи Василь Шкляр, наслідують своїх літературних героїв, які загубили справу незалежності України через недолугу партизанщину. Це прямо веде до поразки.

Це стосується також моїх добрих знайомих керівників підприємницького руху - Ігоря Гурняка, Лідії Кривенко, Римми Білоцерківської, ігоря Запрудського - які уявили, що вони є захисниками малого та середнього бізнесу від влади, самостійно висуваючись по мажоритарних округах.

Ні, ці усі люди протистоять НЕ кримінальній владі, а саме Об'єднаній Опозиції - на користь Сім'ї Януковича.

4. Адже хаос у списках опозиції - кращий подарунок для диктатури, яка стрімко набуває класичних форм. Завтра ці підприємницькі лідери будуть сидіти у в'язниці - як тільки виконають свою розкольницьку роль. Рухи "Чесно" та їм подібні - теж працюють на владу Януковича.

5. На своєму місці - так звані "об'єктивні" та "чесні" журналісти і аналітики від соціології та політології.

6. Отже - на цих квазі-виборах Об'єднаній Опозиції доведеться мати справу не лише з кандидатами від партії регіонів - але і з глибоко ешелонованю фалангою кандидатів від фальшивої опозиції - людей Кличко, Королевської, Віктора Ющенка, Анатолія Матвієнка, Олега Ляшка та багато інших "партизанів" від Януковича.

7 Отже заклик - НЕ "за будь-кого, аби не за регіонала" - а "кожний голос не за Об'єднану Опозицію - це голос за владу Януковича та розкол України".

Якщо маємо справу з мільйонами людей - картину подій треба спрощувати гранично - щоб було зрозуміло навіть тому, хто решту вже зовсім не розуміє.

8. Ми зможемо залучити силовиків на свій бік - якщо припинимо суперечки по програмних та ідеологічних питаннях. Військові у принципі не можуть бюути авторами та керівниками політичних проектів - серед них специфічний відбір: їх вчать не творити проекти, а виконувати накази політичного керівництва. Все.

Потрібно працювати з силовиками - щоб ті не виконували злочинних наказів. Вони причсягають народу України, а не диктатору!

9. Можливе усе це чи ні - але іншого виходу немає і не буде. Тому до того, як втратимо право на волю та приватну власність - треба зберегти честь та врятувати Україну своєю дисциплінованою та дорослою діяльністю.

Хто хоче голодувати - нехай голодує до смерті - усе інше лише гра. Але власна смерть без смерті ворога недоречна. Чим більше нас здохне - тим диктаторові краще. Це - гра у піддавки.

10. Ми, люди, фактично "здали" лідерів опозиції диктаторові - тепер небагато знайдеться героїв, щоб ризикувати собою - якщо українському суспільству це непотрібно.

Саме тому українське суспільство не має моральне право оцінювати Юлію Тимошенко та Юрія Луценка за будь що. Вони своє зробили як могли - але ми їх зрадили. Це стосується і Королевської, і моїх друзів з підприємницького руху.

Правда саме така... 
Свет и Тени

Comments

( 14 comments — Leave a comment )
livejournal
Aug. 12th, 2012 06:13 pm (UTC)
Майдан у минулому. 100000 на площі вже не допоможуть.
User scaldir referenced to your post from Майдан у минулому. 100000 на площі вже не допоможуть. saying: [...] Оригинал взят у в Майдан у минулому. 100000 на площі вже не допоможуть. Треба думати [...]
larry_bc
Aug. 12th, 2012 06:24 pm (UTC)
...
ofeliyadd
Aug. 12th, 2012 07:57 pm (UTC)
Что-то у меня, если честно, то Сеня вызывает большие сомнения. Рейдер. Боюсь, что это еще тот подарочек, а то, что это киндер-сюрприз -сомнений нет.Юля еще не раз пожалеет, что попалась на эту удочку.
irescha
Aug. 12th, 2012 08:56 pm (UTC)
Думаю,что главное противостояние если и будет,то будет на избирательных участках.Но такие попытки будут тут же пресекаться и будут массовые аресты,там уже и придумывать не особо будут-стаття з перешкоджанню вільному волевиявленню громадян,так что автор прав-напишут то,что захотят,благо дело,простор с техническими партиями для манипуляций есть.Думаю,что народ промолчит и на этот раз-не такие люди в оппозиции,чтобы приводить их к власти с риском для собственной жизни.На наблюдателей эта власть положит,отношения с Европой ее не интересуют.
Белорусский сценарий неизбежен,судя по настроениям в обществе...
atytarenko
Aug. 12th, 2012 09:06 pm (UTC)
"Таке попередження доречне. Й заклики всі абсолютно слушні. Але прогноз, якій робиться, виходить з перебільшеного уявлення про вправність влади й про її реальний контроль над силовими структурами. "

Згоден
emiliozk
Aug. 12th, 2012 09:27 pm (UTC)
Прогнозы подобные вашему , милая irescha, были популярны в 2004 году. Причем, даже перед вторым туром. Они исходят из предположения о менеджерском гении и самоотверженности исполнителей в правящей партии. На самом деле ни того ни другого нет. Технически фпльцифицировать выборы совсем не просто. Люди здесь за 20 лет привыкли реально выбирать власть и нахально это право отбирать еще никто не пробовал. Точнее попробовали один раз в 2004. Уровень ненависти к этой власти уникальный. Так что люди на улицу обязательно выйдут. Вопрос- сколько? Если выйдет тысяч 50, то режим рухнет. Выход большого числа людей на улицу нужен не для сражения с силовиками, а для того, чтобы силовики перешли на сторону протестующих. Именно это и определяет успех уличных мирных революций. И я вижу все основания для того, чтобы этот сценарий реализовался сейчас.
irescha
Aug. 12th, 2012 09:39 pm (UTC)
Скажу банальную вещь-хотелось бы мне ошибиться...

Помниться,автор написал хороший пост о французских кафешках конца 30-х годов,мол "кафе" стало национальной идеей французов того времени.Нечто подобное я ощущала,когда была месяц назад в Украине...спрашиваю у друзей,как мол дела?Дела хреновые,но никто не рвется на улицу,говорят,все это было,есть и будет,не переймайся...
emiliozk
Aug. 12th, 2012 10:13 pm (UTC)
Естественно, я понимаю, что ваш прогноз вас не радует. Но мы с вами делаем ошибку, когда пытаемся экстраполировать умонастроения летнего Киева в то, что будет в конце октября посе того, как пройдет избирательная кампания, которая "разогревает" общество. К тому же, я думаю ваши друзья- это люди которым очень свойственен скепсис. Это хорошее интеллегентское качество, которое удерживает от участия во всякой мерзости. Но он мешает делать долгосрочные прогнозы. Фактически оно способствует тому, что человек стабильно по любому поводу утверждает, что завтра будет также как сегодня или хуже. Образованные люди, а не видят, что их мышление подчинено некоторому примитивному алгоритму. Наоборот, эту однообразную пластинку считают свидетельсьвом своего знания жизни. У меня похожий круг знакомых, и они в 2004 тоже выражали скепсис. Но потом как миленькие стояли на Майдане. Сейчас опять впали в скепсис. Но, правда, при мне его не решаются высказывать. Меня боятся :)
emiliozk
Aug. 12th, 2012 08:57 pm (UTC)
Таке попередження доречне. Й заклики всі абсолютно слушні. Але прогноз, якій робиться, виходить з перебільшеного уявлення про вправність влади й про її реальний контроль над силовими структурами. Ала саме такій сценарій у голові влади, тут в мене мало сумеівівю Тож, слід подякувати автору за те, що він б*є тривогу.
atytarenko
Aug. 12th, 2012 09:06 pm (UTC)
Таке попередження доречне. Й заклики всі абсолютно слушні. Але прогноз, якій робиться, виходить з перебільшеного уявлення про вправність влади й про її реальний контроль над силовими структурами.
Згоден
alexandermak
Aug. 12th, 2012 09:50 pm (UTC)
А думать нечего. Только силовой переворот. При грамотном решении вопроса силовики как минимум отойдут в сторону. Но это если найдется та сила которая решится на такие радикальные меры.
(Deleted comment)
alexandermak
Aug. 13th, 2012 12:21 am (UTC)
Ну и с Богом...
stanislav_ab
Aug. 13th, 2012 02:24 am (UTC)
Так справа в тому, що на Майдан 2004 вийшли люди, які можуть побдувати нову Україну. Романтичні, про-європейські. 100 тис серйозних пацанів побудують нову диктатуру.
atytarenko
Aug. 13th, 2012 03:13 am (UTC)
серйозні пацани на Майдан не підуть, я так думаю що він звертається до людей.
( 14 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

February 2018
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek