?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

...не за відомою повістю Франсуази Саган. Звичайно, цей вчинок сепаратистів викликає обурення, і звичайно на це і розраховано. Але треба зважити і на те, що провівши цю надолугу пародію на проходження німецьких полонених Москвою ДНР фактично знищили будь-які шанси виступити стороною переговорів. Вони навласноруч поставили себе в один ряд з арабськими чи латиноамериканськими терористами, що полюбляють таке, якогось дідька нагадали Німеччині про війну, і продугували картинку, що виеликає відразу у будь-яуого цивілізованого спостерігача.
Якщо  ж подивитись трохи далі, то це свідчить про трансформацію російського підходу до ДНР. Звичайно, відповідальний за ДНР і ЛНР Асланбек Андарбекович Дудаєв знав про ці плани що виникли у хворому мізку Чаленка. Напевно він цей план затвердив, і точно йому цілком свідомо не перешкодив. Тобто вже і РФ зняла з порядку денного питання участі ДНР у будь-яких переговорах. Звідти вже прибрали Болотова, Гіпкіна і Безлера, і поставили начолі відверто карикатурну фігуру з бандитської структури Оплот. Цього одного достатньо щоб дійти висновку, що нині йдеться не про створення якоїсь опереткової Новоросії, навіть назва якої була запроваджена Брониславом Каминським. Йдеться про перетворення збройних сил ДНР на щось подібне до FARC. Не думаю що з того щось може вийти, ала це вже інша справа. Але  провокація з парадом працює у цьому напрямку, бо поглиблює ментальний конфлікт по лінії Київ - Донецьк.
Crosspost from atytarenko.dreamwidth.org

Comments

( 24 comments — Leave a comment )
wehaveexplosive
Aug. 25th, 2014 11:34 pm (UTC)
Так может быть в этом и есть цель ? Убрать любую самую ничтожную возможность по переговорам ?

Как мне кажется, если судить по этой статье, с "той стороны" могли бы найтись люди, которые под давлением местного населения могли бы, теоретически, искать не военный выход из ситуации:

http://znak.com/moscow/articles/25-08-19-49/102823
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:03 am (UTC)
хороший материал, спасибо. Но на той стороне хоть сколько-нибудь самостоятельных фигур уже не осталось, ИМХО.
zelopundr
Aug. 26th, 2014 07:54 am (UTC)
местного населения
Так местное население и есть коллективный чаленко. Для них и делался этот проход пленных.

Шокирующим, то было, не идея провести пленников, а массовая реакция на эту дикость со стороны местноых жителей. Разве чаленко приказал им бесноваться при виде пленных? Отнюдь.

Тоже самое было и после падения боинга. Не дудаев и не чаленко обчищали трупы, таскали с места падения косметику, напитки и детские игрушки. Это местное население.

Оплотовцы как раз таки и представляют население, плоть от плоти так сказать народной. Да они упоротые. ну так и население там точно такое же. Но это не значит, что с ними нельзя договариваться. Тимошенко в начале весны ездила в донецк и договаривалась именно с оплотовцами. Тот же кернес прекрасно ладит с этими оплотовцами и с его лидерами в особенности.
roar22
Aug. 25th, 2014 11:34 pm (UTC)
Россия: Украина, Украина, повернись ко мне передом, а к Европе задом.
Украина: не повернусь.
Россия: тогда вот тебе.
Украина: ой.
Европа: прекратите драться.
Россия: еще получай.
Украина: еще раз ой.
Европа: разрешаю повернуться и дать сдачи...

Дальше в http://roar22.livejournal.com/32179.html
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:07 am (UTC)
))) . Утащил.
mysliwiec
Aug. 25th, 2014 11:52 pm (UTC)
Так це ідея Чаленка з тим парадом? Він що - вже працює з Сурковим-Дудаєвим?
Я вже казав, що ім треба зробити там наш перманентний "Сектор Газа" ("Сектор Угля і Газа")
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:07 am (UTC)
слухи такие
mysliwiec
Aug. 26th, 2014 12:14 am (UTC)
Сволота. Остання сволота....
Когда укру голову отрезаешь, он сначала по-русски «мама» говорит, а уже потом начинает булькать... http://mysliwiec.livejournal.com/1659023.html
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:18 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
так. Важке читання, але абсолютно необхідне. Нелюдь.
mysliwiec
Aug. 26th, 2014 12:26 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
Паскудно відчувати себе одним з тих, хто ще пару років тому знав, що таке, і навіть ще гірше може бути.
Більшість тоді в один голос кричала, що таке неможливо тому що неможливо.
А одиниць тоді ніхто не слухав.
Ось і маємо те, що маємо- завтра почнеться- "Русскїє братья, что же вьі дєлаєте".... Наголос буде на "братья".
Оцее слово "братья"- яйця б повідривати тим професорам-політологам, і решті інтєллігєнції, хто настільки задурив народу голови.
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:29 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
Так, абсолютно згоден. Хоча враження таке, що з "братьямі" вже все. Не буде цього.
mysliwiec
Aug. 26th, 2014 12:43 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
Вже по всьому. Але якою ціною....
З нашого боку ще довго рипатися будуть.
Це ж не жарт- все життя вичавлювали з себе (як за Чеховим)- хто українця, хто молдавана, хто жида, хто болгарина, хто поляка- і все для того, щоб нарешті "стать русскім".
А тут з"ясовується що все коту під хвіст.
Треба на інші рейки ставати.
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:49 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
егеж
zelopundr
Aug. 26th, 2014 08:12 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
--- враження таке, що з "братьямі" вже все

Та какой же все. Одна сплошная безостановочная пропаганда. *Ах донбасяне такие лапочки, вы не верьте они вовсе не вурдалаки.*
Когда таким оправдателей уже припирают к стенке фактами, начинается , *ой ну это ж не весь донбасс, это всякие отдельные нехорошие личности.*
Забодало уже вот это *кто-то кое где у нас порой*.
atytarenko
Aug. 26th, 2014 11:32 am (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
а при чем здесь донбасяне?
zelopundr
Aug. 26th, 2014 02:59 pm (UTC)
Re: Сволота. Остання сволота....
Притом,что пропаганда которой морочили голову про *братушек* россиян, совершенно идентична, теперешней пропаганде уже про *братушек* донбасян. один в один
idan11
Aug. 26th, 2014 12:06 am (UTC)
Судя по последним событиям
Чаленко больше смахивает на трояна во вражеском тылу.
Особенно с такими идеями.

ЗЫ Жаль что украинские военные не запели Гимн Украины - это бы полностью порвало всю *НР со всеми ватниками.
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:08 am (UTC)
Re: Судя по последним событиям
услужливый дурак опаснее врага )))
idan11
Aug. 26th, 2014 12:14 am (UTC)
Re: Судя по последним событиям
Во-во :)
emiliozk
Aug. 26th, 2014 12:38 am (UTC)
Спочатку трохи властивого мені занудства: це не новела, а повість, й нічого ти не перфразував- так вона й називається.


А сам матеріал надзвичайно цікавий. Дійсно, важко уявити, що Сурков про це не знав. Так само, важко уявити що, він не предбачав такої міжнародної реакції на це дикунство.
atytarenko
Aug. 26th, 2014 12:46 am (UTC)
тобто, все таки, злив. Я думаю до кінця місяця все буде абсолютно зрозуміло. Точніше 26-29 серпня.
emiliozk
Aug. 26th, 2014 12:56 am (UTC)
Хіба що припустити, що вони там слухаються когось менш розумного ніж Сурков
atytarenko
Aug. 26th, 2014 01:39 am (UTC)
у Суркова було достатньо часу щоб привести їх до тями, я думаю
zelopundr
Aug. 26th, 2014 09:03 am (UTC)
--- Але провокація з парадом працює у цьому напрямку, бо поглиблює ментальний конфлікт по лінії Київ - Донецьк.

Где вы увидели провокацию? Вода мокрая, днровские бандиты упоротые ублюдки и улюлюкающая местная публика им под стать. Все эти очевидные вещи нам и продемонстрировал канал лайфньюс.
И нет никакого ментального конфликта, только здоровая человеческая реакция на увиденное, на дикость и безумие.

Это можно было бы назвать провкацией, если бы на самом деле бандиты не были бы бандитами и убийцами, а местная публика отличалась токнкой душевной огранизацией.
Но ,увы бандиты это бандиты, а местные такие какие они есть.



Edited at 2014-08-26 09:09 am (UTC)
( 24 comments — Leave a comment )

Profile

Sir Humphrey
atytarenko
atytarenko

Latest Month

October 2017
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek